Re: pytanie do kobiet...

From: m...@y...com
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: pytanie do kobiet...
Date: 18 Apr 2003 22:19:57 +0200

> Witam wszystkie panie z zacięciem do klawiaturki....
>
> Jak to jest z wami kobietami :) , gdy dostajecie np. perfum, to czy
> zwracacie uwagę na to czy to 20ml, czy np. 50ml?

wiesz ja nie zwracam np. uwagi na ilosc ale na jakosc. wiadomo przeciez ze im
wieksza butelka tym drozsze sa perfumy. naprawde drogie perfumy nie musza byc w
przepastnym opakowaniu bo wystarczy "kropelka" i juz pachne niebiansko wiec
starczaja na dlugo. tak przecietnie flakon 50ml starcza mi na okolo pol roku,
moze mniej, zaznaczam ze uzywam ich codziennie ale nie wylewam ich na siebie,
wkoncu nikt nie lubi sie dusic stojac obok drugiej osoby ;))
> Albo jak reagujecie gdy od przyjaciela dostaniecie bielizne?

nigdy nie dostalam od przyjaciela ale dostalam od przyjaciolki, bardzo mily
prezent bez zadnych podtekstow :)
jesli dalby mi bielizne przyjaciel pomyslalabym ze chce byc kims wiecej niz
przyjacielem.

> Pozdrawiam, i życzę wesołych świąt
> Tom

wzajemnie