pytanie do szydełkujących mam

1. Data: 2004-11-20 14:53:52

Temat: pytanie do szydełkujących mam
Od: "Ania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanko do mam które szydełkują i mają małe córeczki. Mianowicie w jakim
wieku można zacząć dziecko uczyć szydełkować tak żeby nie zrobiło sobie
krzywdy szydełkiem. Mam 6 letnią (prawie 7 letnia) chrześnice i chciałabym
ją nauczyć szydełkować. Zapał zawsze ma do pomocy jak widzi mnie z
szydełkiem ale narazie to tylko zwijała mi włóczkę bo boję się jeszcze dać
jej szydełka. Co o tym sądzicie można już ją uczyć szydełkować??

1. Data: 2004-11-20 15:01:02

Temat: Re: pytanie do szydełkujących mam
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> [...]
> szydełkiem ale narazie to tylko zwijała mi włóczkę bo boję się jeszcze dać
> jej szydełka. Co o tym sądzicie można już ją uczyć szydełkować??

Ja co prawda dzieci nie posiadam, ale miałam mniej więcej 7 lat, kiedy
się nauczyłam robić na szydełku. Jak widać wciąż żyję, więc chyba nie
było to niebezpieczne ;)

Pozdrawiam

Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-11-20 15:08:07

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie moja babcia nauczyla robic na szydelku i na drutach jak mialam jakies
5-6 lat. Posadzila mnie do maszyny do szycia jak mialam niecale 7. Jakos
zyje.... i sobie chwale ;)

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-11-20 16:15:38

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moja obecnie szydelkujaca, ale slabo juz corka (14 lat) zaczynala jak miala
5 lat. XXX ida jej juz bardzo ladnie.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-11-20 16:20:28

Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie babcia tez nauczyla szydelkowac jak mialam jakies 6 - 7 lat, fajnie,
ubranka dla lalek mialam najladniejsze;)
MadziaK

1. Data: 2004-11-20 16:34:15

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rozumiem teraz rozterki mojej mamy kiedy kategorycznie zazadalam zeby
nauczyla mnie robic na drutach jak chodzilam do przedszkola (moglam miec
jakies 5 lat) druty maga byc przeciez calkiem niebezpieczne
pamietam doskonale to zdarzenie bo bylam na nia wsciekla ze nie chce mnie
nauczyc
siadlam na srodku pokoju z drutami i wloczkami i platalam po swojemu a im
dluzej siedzialam tym bardziej sie wsciekalam
wygralam bo moja mama sie poddala i wtedy nabrala mi oczka a dalej to juz
sama wiedzialam co mam z nimi robic bo patrzylam wczesniej jak ona robi na
drutach :) nabierania oczek nauczylam sie sporo pozniej :)
ale jesli tylko dziecko ma checi to naprawde nie ma co odwlekac takiej nauki
godzinami moglam siedziec i platac nitki podczas gdy moja mama miala swiety
spokoj
ja ogolnie od zawsze lubilam nitki galganki itp. ale nie kazde dziecko ma
takie zamilowania
ogolnie jestem zdania zeby zachecac ale nic na sile
a wtajemniczac w szydelko i druty wtedy kiedy dziecko samo o to poprosi

kasiatoya :)

1. Data: 2004-11-20 17:20:25

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szydełkiem ale narazie to tylko zwijała mi włóczkę bo boję się jeszcze dać
> jej szydełka. Co o tym sądzicie można już ją uczyć szydełkować??

No cóż ja jak miałam 8lat to już wystawiałam swoje prace w domu kultury Wiec
ucz ucz a może wyrośnie nam kolejny talencik :) Pozdrawiam Iza

1. Data: 2004-11-20 17:42:35

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szydełkiem ale narazie to tylko zwijała mi włóczkę bo boję się jeszcze dać
> jej szydełka. Co o tym sądzicie można już ją uczyć szydełkować??

Moja córka ma 5 lat i zapal do nauki. Zaczynamy od łańcuszka na szydelku.
Najlepiej zaczac od grubego szydelka i grubej włóczki. Ja nauczylam sie
okolo zerowki na szydelku a na drutach troszke pozniej. Zrobilam sobie worek
na buty do szkoly. Krzywdy sobie nie zrobilam, chyba ze igla, ale to
specjalnie, pamietam jak z kolezankami wbijałyśmy sobie igły w rękę tak zeby
sie krew nie lała i czasem nie wychodzilo ;-)
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2004-11-20 18:44:25

Od: "Ania" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje bardzo za odpowiedzi. Przy najbliższej okazji może ją czegoś nauczę
jest sprytna i cierpliwa więc może coś z tego będzie. :))
Pozdrawiam Ania

1. Data: 2004-11-21 08:42:29

Od: "ines2411" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sama nauczyam sie sydełkować w tym wieku i myślę że mała nie zrobi sobie
krzywdy
Aga z Tychów

frywolitki- świąteczne
[xxx] linki