pytanie meilaodiy

1. Data: 2004-01-04 14:03:45

Temat: pytanie meilaodiy
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z robieniem nowych postów na forum. Tzn zrobiłam posta i
dołączyłam pliki, ale wszystkie zrobiły się "Click to open". A chciałam żeby
było zdjęcie widoczne od razu, a potem plik zip od razu do ściągnięcia. A
niestety nie mogłam dołączyć w ogóle zipa a reszta tylko jw. Szukałam jakiś
opcji, ale nic nie znalazłam. Robiłam to wg manuala zamieszczonego na naszym
grupie.
Ma ktoś jakiś pomysł??

Dodo

1. Data: 2004-01-04 14:39:34

Temat: Re: pytanie meilaodiy
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> napisał w wiadomości
> Mam problem z robieniem nowych postów na forum. Tzn zrobiłam posta i
> dołączyłam pliki, ale wszystkie zrobiły się "Click to open".

Czyli pliki były za duże by otworzyc się na pierwszej stronie... Wyjściem
jest tylko zmniejszenie ich (zarówno wielkość jak i rozmiar - mchanizm
rozpatruje obie wielkości)

> niestety nie mogłam dołączyć w ogóle zipa a reszta tylko jw. Szukałam
jakiś
> opcji, ale nic nie znalazłam.

A jaki rozmiar ma zip?? Może jest po prostu za duży? Jeżeli tak, spróbuj
podzielić na dwa pliki... Jeżeli nie, to w danym momencie nastąpiło
przeładowanie serwera (zbyt dużo ludzi dodawało i ściągało w jednym
czasie)...

Pozdrowionka
Aneczka

1. Data: 2004-01-04 15:01:35

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podzielić na dwa pliki... Jeżeli nie, to w danym momencie nastąpiło
> przeładowanie serwera (zbyt dużo ludzi dodawało i ściągało w jednym

pliki były ~930,450,400,400KB a zip 1300
Myślisz że to za duże pliki??
A tu są moje mikołaje
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=702
&id=47215

dodo

1. Data: 2004-01-05 12:13:28

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pliki były ~930,450,400,400KB a zip 1300
> Myślisz że to za duże pliki??

Jpg-i na pewno były za duże do otwarcia na pierwszej stronie, natomiast zip
na 90% dlatego nei chciał się wczytać (teoretyczne ograniczenie jest do
500KB na plik, praktycznie można nieraz przekroczyć nawet 1000, ale tylko
wtedy jeżeli serwer jest "odciążony"...)
Pozdr
Aneczka

1. Data: 2004-01-05 13:26:49

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 500KB na plik, praktycznie można nieraz przekroczyć nawet 1000, ale tylko
> wtedy jeżeli serwer jest "odciążony"...)

dzięki
Dodo

[szydełko] Narzuta-jak?
link - piękna suknia