pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)

1. Data: 2005-04-04 08:17:01

Temat: pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)
Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

witam :)

od pewnego czasu się odchudzam ;) no i także od pewnego czasu zastanawiam
sie, jakie środki (preparaty, tabletki itp.) rzeczywiscie mogą mi pomóc w
zrzuceniu wagi :) możecie cos polecić? :) oczywiscie wszystko oprócz
przeczyszczaczy przez które będę bała się wyjsc w domu ;)

pozdrawiam,
n_d

2. Data: 2005-04-04 08:48:53

Temat: Re: pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)
Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

n_d napisał(a):
> od pewnego czasu się odchudzam ;) no i także od pewnego czasu zastanawiam
> sie, jakie środki (preparaty, tabletki itp.) rzeczywiscie mogą mi pomóc w

rzeczywiscie to ci moze pomoc tylko mniejsze obzeranie sie.

3. Data: 2005-04-04 08:58:23

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> rzeczywiscie to ci moze pomoc tylko mniejsze obzeranie sie.

widzisz...chyba nie przeczytałes dokładnie tego co napisałam...ja się nie
obrzeram...jem dziennie 400 kcal...a w/w środki miałyby tylko WSPOMAGAĆ
dietę...

n_d

4. Data: 2005-04-04 09:56:54

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "n_d" <s...@w...com> napisał w wiadomości

> widzisz...chyba nie przeczytałes dokładnie tego co napisałam...ja się nie
> obrzeram...jem dziennie 400 kcal...

No to czekamy na wycieńczenie organizmu i piękne jojo :/
Pozdrawiam, Agata

5. Data: 2005-04-04 10:03:55

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> No to czekamy na wycieńczenie organizmu i piękne jojo :/

nie bądź taką pesymistką ;) wiem co robie ;)
a jojo - nie wiem dlaczego, ale moj organizm nie zna czegos takiego ;)
odchudzam się trzeci raz...z przerwami, bo z duzej wagi schodzę ;) i joja
jak nie było tak nie ma :>

n_d

ps. ktos mi odpowie w koncu na pytanie?!? ;)

6. Data: 2005-04-04 11:46:53

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak nie było tak nie ma :>
>
> n_d
>
> ps. ktos mi odpowie w koncu na pytanie?!? ;)

;)
nie bardzo umiem się ustosunkować, bo wg mnie jesteś na morderczej diecie i
niszczysz sobie zdrowie. Ale w końcu Twoja sprawa. Chemii nie polecam,
zresztą nie słyszałam o niczym skutecznym. Na mnie dobrze działa herbata
pu-errh, woda z dużą iloscią cytryny, grapefruit na czczo...
Pozdrawiam, Agata

7. Data: 2005-04-04 11:55:25

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Gusiek pisze:

> nie bardzo umiem się ustosunkować, bo wg mnie jesteś na morderczej diecie i
> niszczysz sobie zdrowie
I mięśnie. Polecam pocztać na temat wpływu ilości mięśni na odchudzanie.

--
( . '">
) L_

8. Data: 2005-04-04 12:00:33

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> ;)
> nie bardzo umiem się ustosunkować, bo wg mnie jesteś na morderczej diecie
> niszczysz sobie zdrowie. Ale w końcu Twoja sprawa.
nie nazwałabym tego morderczą dietą...mnie się po prostu nie chce jesc, to
wszystko :) jak zaczyna mi burczec w brzuchu to wtedy rozumiem...ale jak nie
odczuwam głodu no to..hmmm...;)

Chemii nie polecam,
> zresztą nie słyszałam o niczym skutecznym.
chcesz mi powiedziec, ze te wszystkie preparaty co się reklamują to
podpucha? ;) to straszne ;)

n_d

9. Data: 2005-04-04 12:02:44

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> I mięśnie. Polecam pocztać na temat wpływu ilości mięśni na odchudzanie.

heh...ale czy miesnie zniszczą się podczas dwutygodniowej diety? po której w
dodatku zaczyna się jesc tak jak wczesniej?

n_d

10. Data: 2005-04-04 13:42:45

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mnie dobrze działa herbata
> pu-errh, woda z dużą iloscią cytryny, grapefruit na czczo...

akie dzialanie ma grapefruit naczczo??

Alveo
jak szybko schudnąc
jak szybko schudnąć?