pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)

21. Data: 2005-04-04 18:34:46

Temat: Re: pytanie...nie pierwsze i nie ostatnie ;)
Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> Niech niegrzeczna dziewczynka pójdzie na jakiś areobik,
> tak jak to robię niegrzeczne dziewczynki które znam.
> Mają z tego dużo radochy...

a zapłacisz za ów aerobik? bo tak się składa, ze ja nie mam z czego..

n_d

22. Data: 2005-04-04 20:25:52

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

n_d napisał(a):
> a zapłacisz za ów aerobik? bo tak się składa, ze ja nie mam z czego..

oo,, lala to po co caly watek,
wobec tego na preparaty i tabletki tez nie masz.

-

23. Data: 2005-04-04 21:53:51

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Chesky pisze:

> oo,, lala to po co caly watek,
> wobec tego na preparaty i tabletki tez nie masz.
I lekarzy

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

24. Data: 2005-04-05 08:37:20

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

oo,, lala to po co caly watek,
> wobec tego na preparaty i tabletki tez nie masz.

człowieku, to było zwykłe pytanie :/ czy ja napisałam, ze od razu bede
wszystko kupowac? :/ jestem po prostu ciekawa, czy sposród tych wszystkich
cudów jest jakikolwiek, który działa...

rany...

n_d

25. Data: 2005-04-05 10:03:31

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

n_d <s...@w...com> napisał(a):

> człowieku, to było zwykłe pytanie :/ czy ja napisałam, ze od razu bede
> wszystko kupowac? :/ jestem po prostu ciekawa, czy sposród tych wszystkich
> cudów jest jakikolwiek, który działa...

Są takie. Jednak nie reklamuje ich się w kolorowych pismach i mango :)
Mamy dość restrykcyjne prawo i zazwyczaj im lepiej działają, tym bardziej
nielegalne są w Polsce :)

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

26. Data: 2005-04-05 20:42:08

Od: ti-ar <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

n_d napisał(a):

> widzisz...chyba nie przeczytałes dokładnie tego co napisałam...ja się nie
> obrzeram...jem dziennie 400 kcal...a w/w środki miałyby tylko WSPOMAGAĆ
> dietę...
>
> n_d

Zyjesz jeszcze, czy nadajesz już z zaświatów? 400 kcal to dieta obozów
koncentracyjnych
Tomek

27. Data: 2005-04-06 08:03:39

Od: "Wojtas" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> człowieku, to było zwykłe pytanie :/ czy ja napisałam, ze od razu bede
> wszystko kupowac? :/ jestem po prostu ciekawa, czy sposród tych wszystkich
> cudów jest jakikolwiek, który działa...

Jesli chodzi o dzialanie polecam jakies ECA (Efedryna Kofeina Aspiryna)
Polecam jesli chodzi o dzialanie - nie polecam jesli chodzi o zdrowie.
Efedryna potrafi uzaleznic poza tym jak przestalem to brac, to serducho
walilo mi jak oszalale przez jakies 2 tygodnie.....

Ale skutek byl piorunujacy :-) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schudlem dzieki jednemu opakowaniu jakies 8-10 kilo a jadlem caly czas
normalnie (ponoc niezalecane jest w tym czasie katowanie sie glodem).
Chodzilem po tym naladowany energia, na silowni mialem zapal do cwiczenia
jak nigdy!!
Pocilem sie jak szczur!

Jednak nigdy juz nie odwaze sie tego brac.......

Pozdro, Wojtas

28. Data: 2005-04-06 08:29:11

Od: "Wojtas" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli chodzi o dzialanie polecam jakies ECA (Efedryna Kofeina Aspiryna)

A moze cos lzejszego dla zdrowia ??
Cos z guarana ??

Aktualnie tez jestem na drodze wyboru i nie wiem co kupic.
Jak wybiore to dam znac.

Musze najpierw sporo poczytac........

Pozdro, Wojtas

29. Data: 2005-04-06 10:27:42

Od: "n_d" <s...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zyjesz jeszcze, czy nadajesz już z zaświatów? 400 kcal to dieta obozów
> koncentracyjnych

tak, umarłam...wiesz że w niebie tez mają internet? ;)

n_d

ps. obawiam się, ze w obozach koncentracyjnych 400 kcal to był luksus...

30. Data: 2005-04-06 12:25:56

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

n_d <s...@w...com> napisał(a):
> nie bądź taką pesymistką ;) wiem co robie ;)
> a jojo - nie wiem dlaczego, ale moj organizm nie zna czegos takiego ;)
> odchudzam się trzeci raz...z przerwami, bo z duzej wagi schodzę ;) i joja

Z dużej wagi schodzisz.. i dużej wagi wrócisz :)

Zacytuje Ci wypowiedź jednej dziewczyny, która odchudzała się
w podobny sposób:

"Moze zaczne od tego ze mam do zrzutki ok 20kg do tej pory bardzo
latwo mi to przychodzilo(mam za soba jzu 2 proby) ale za kazdym razem
bylo niestety jo-jo :/ tak wiem ze robilam to zle moja dietka
ograniczala sie do ok 800kcal dziennie i przez to rozwalilam
sobie caly metabolizm. Za 2 razem juz tak szybko nie chudlam,
a teraz juz wogole"

Jak dla mnie 85% że skończysz tak samo :(

--

Wojciech "Mancer" Przybysz

Alveo
jak szybko schudnąc