pytanie o KOPIEC KRETA

1. Data: 2003-11-27 12:47:53

Temat: pytanie o KOPIEC KRETA
Od: "Kaja" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze wie, albo ma jakis ciekawy pomysl jak samemu przygotowac
podobny kopiec kreta ( nie kupujac w sklepie gotowca)?

1. Data: 2003-11-27 12:55:32

Temat: Re: pytanie o KOPIEC KRETA
Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos moze wie, albo ma jakis ciekawy pomysl jak samemu przygotowac
> podobny kopiec kreta ( nie kupujac w sklepie gotowca)?

Pieczesz biszkopt z kakao, banany kupujesz, a krem zrób z ubitej kwaśnej
śmietany i dodaj do niej galaretkę. Na pewno będzie podobne,

pozdrawiam Renata

1. Data: 2003-11-27 13:28:32

Od: Mamqa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gazeta napisał:

> Pieczesz biszkopt z kakao, banany kupujesz, a krem zrób z ubitej kwaśnej
> śmietany i dodaj do niej galaretkę. Na pewno będzie podobne,

Wydaje mi się że to ciasto to bardziej taka babka piaskowa, kakaowa niż
biszkopt, co do reszty to się zgadzam ;-)

--
Mam(q)a /g-g 365511
http://mamqa.webpark.pl/

1. Data: 2003-11-27 13:33:19

Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mamqa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> http://mamqa.webpark.pl/
> "Aby cenić i kochać to, co wielkie,
> najpierw musisz ćwiczyć się w tym, co małe" /Georg Keil

Tak, masz rację biszkopt będzie
-po pierwsze za "suchy"
-po drugie może "nie udźwignąć" śmietany

Renata

1. Data: 2003-11-27 13:33:23

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krem zrób z ubitej kwaśnej
> śmietany

a mozna ubic kwasna smietane?????
i wyjdzie taka jak slodka ubita?
pzdr
Myszka

1. Data: 2003-11-27 13:45:12

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Goha wrote:

> a mozna ubic kwasna smietane?????

Mozna.

> i wyjdzie taka jak slodka ubita?

Nie, bedze kwasna :)

Th.

1. Data: 2003-11-27 13:54:06

Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> krem zrób z ubitej kwaśnej
>
> a mozna ubic kwasna smietane?????
> i wyjdzie taka jak slodka ubita?
> pzdr
> Myszka

nie doczytałaś?
po pierwsze podałam żeby dodać galaretkę
po drugie nie podawałam szczegółowego przepisu
i człowiek trochę znający się na rzeczy domyśli się jak rozszerzyć podany
ogólnikowo przepis :)
Renata

1. Data: 2003-11-27 13:58:49

Od: "s...@a...pl" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:
> Czy ktos moze wie, albo ma jakis ciekawy pomysl jak samemu przygotowac
> podobny kopiec kreta ( nie kupujac w sklepie gotowca)?

Ja pieklam murzynka w tortownicy, rozcielam go na dwie czesci,
z dolnej wybralam jeszcze troszke ciasta, reszte ciacha pokruszylam.
Ubilam smietane (slodka), wymieszalam z tezejaca galaretka.
Blacik z murzynka napelnilam odrobina smietany, na to pokrojone banany,
gorka z pozostalej smietany. calosc obsypalam pokruszonem ciacha i
bylo gotowe (no prawie, bo jeszcze stalo to jakis czas w lodowce).
Bylo pyszniutkie i domowe, bez "witamin" E.
Przepisu na murzynka nie podoam - bo nie pamietam (jak pieke to dzwonie
do mamy:-)

Aga

1. Data: 2003-11-27 17:48:35

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po drugie nie podawałam szczegółowego przepisu
> i człowiek trochę znający się na rzeczy domyśli się jak rozszerzyć podany

hej!
to Ty chyba nie doczytalas
przeciez nie pytalam o to czy sama ubita kwasna smietana wystarczy aby
zrobic mase do kopca kreta
tylko o to, czy w ogole kwasna smietane da sie ubic.
zawsze do ubijania uzywam slodkiej schlodzonej kremowki i dlatego sie
zdziwilam
a ocene tego, czy znam sie na rzeczy zostawie mojej rodzince, dla ktorej
pieke i gotuje :o)
pozdrawiam
Myszka

1. Data: 2003-11-27 18:13:45

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zdziwilam
a ocene tego, czy znam sie na rzeczy zostawie mojej rodzince, dla ktorej

kalorie
tort
do wszystkich
obiad