Re: pytanie o archiwum

1. Data: 2004-01-13 11:02:43

Temat: Re: pytanie o archiwum
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z grudnia lub listopada byl wtedy omawiany temat
> ktory mnie interesowal i chcialabym go odszukac

Hej Tatya !
Mozesz probowac przez swerwe, a ktorego czytasz grupe, tzn wejsc na jego
strone www.
Jednak, jesli to jakis klopot sprawi, proponuje przez www.google.pl - wpisac
tematposzukiwany (czy lepisj nawet samo haslo) i wybrac przeszukiwanie, ale
nie stron www, a grup dyskusyjnych (to chyba 3 zakladka googli).
Jak wyboerzesz zaawansowne w tych grupach, to mozesz pracyzowac granice
czasowe przeszukiwania, jak rozneiz sposob wyswietlania postow.

Powodzenia
Asia

1. Data: 2004-01-13 11:17:21

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.robotki-reczne bez
wyszukiwarki

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.robotki-reczn
z wyszukiwarka tematow

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata (Strasbourg)

1. Data: 2004-01-13 11:19:22

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> problem polega na tym ze ja nie pamietam dokladnego tematu....podano wtedy
> cala mase linkow do stron z haftami:((

A sprobuj szukac najpierw maila Pusi z FAQ grupy. On w temacie ma 'FAQ '
napewno.

Asia

1. Data: 2004-01-13 11:21:22

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie ten ???

http://groups.google.pl/groups?q=FAQ+group:pl.rec.ro
botki-reczne&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&as_drrb=b&
as_mind=1&as_minm=12&as_miny=2003&as_maxd=13&as_maxm
=1&as_maxy=2004&selm=23b9.00000104.3ff6d8f0%40newsga
te.onet.pl&rnum=2

Asia

1. Data: 2004-01-13 11:26:19

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pusia" <p...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:

Zjadlo drugiego linka,tu masz prawidlowy skrocony:
http://tinylink.com/?8SDHOKzK8K
Pusia

[xxx] Index - Angel series of A.S.N.
poszukuje roznych wzorow diabelka na krzyzyki
[xxx] Dimensions Index
problem - wystawianie wzorkow na meila...
[OT] czarne ciuchy