pytanie o lek

1. Data: 2006-07-07 06:56:53

Temat: pytanie o lek
Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Prosze o pomoc. Troche mnie przewialo i mam stan zapalny nerwu (z tylu
glowy
takie ciarki jak dotykam). Juz kiedys to mialem, bylem u lekarza i
kobieta
powiedziala, ze to dlatego ze bez czapki chodzilem i mam stan zapalny
nerwu.
Przepisala mi jakis lek i od razu mi przeszlo (a przez wiele dni
wczesniej bolalo).

Teraz mam dokladnie to samo, czy wie ktos moze jaki lek mozna brac na
taki
stan zapalny? Moze da sie uniknac wizyty u lekarza?

pozdr.

gko

2. Data: 2006-07-07 07:12:14

Temat: Re: pytanie o lek
Od: "Jarosław \"User-Maat-Re\" Grzyb" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@g...com napisał(a):
> [...]
> taki
> stan zapalny? Moze da sie uniknac wizyty u lekarza?

Ja gorąco namawiam do udania się do lekarza, ponieważ takie "zapalenia"
mogą okazać się dość poważne (czego oczywiście nie życzę) i jednak
lepiej żeby zobaczył to lekarz, a przecież to jest dla Twojego zdrowia...

Pozdrawiam...

--
Jarosław "User-Maat-Re" Grzyb <grzybu123 o2 pl>
Hompage http://usermaatre.octopian.forall.pl/

3. Data: 2006-07-07 07:19:36

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jarosław "User-Maat-Re" Grzyb wrote:

> Ja goraco namawiam do udania się do lekarza, poniewaz takie "zapalenia"
> moga okazac się dosc powazne (czego oczywiscie nie zycze) i jednak
> lepiej zeby zobaczyl to lekarz, a przeciez to jest dla Twojego zdrowia...
>
> Pozdrawiam...

Czesc,

W poniedzialek na pewno pojde do lekarza (jak to nie minie), poki co
moze jest jakis przeciwzapalny lek co mozna bezpiecznie polecic?

pozdr.
gko

4. Data: 2006-07-07 08:11:28

Od: "Greg" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie zawsze pomaga ibuprom/ibuprof

5. Data: 2006-07-07 09:09:40

Od: "Jarosław \"User-Maat-Re\" Grzyb" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@g...com napisał(a):
> [...]
>
> W poniedzialek na pewno pojde do lekarza (jak to nie minie), poki co
> moze jest jakis przeciwzapalny lek co mozna bezpiecznie polecic?

Myślę, że przez ten weekend warto odpocząć, jesli już koniecznie chcesz
brć lek (albo masz np temperaturę) to myślę że jakikolwiek
przeciwzapalny (a nie przeciwbólowy, choć bardzo często jedno z drugim
już jest związane) lek będzie dobry.

Nie chce polecać konkretnych, bo to by była reklama, której nie chce
robić koncerną...

Ale nie wiem czy warto faszerować się, a może lepiej podpocząć...

PS.

A tomografię miałeś robioną ??

6. Data: 2006-07-08 07:58:31

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje wziac 1 gram aspiryny, najlepiej w tabletkach musujacych, albo
ketonal, jesli jest w domu, albo ibuprom czy naproxen. Dobrze by bylo tez
posmarowac to miejsce zelem z naproxenem. Powinno pomoc. Mnie takie
zapalenie trzymalo ok tygodnia, niestety... Pozdawiam!
Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...

7. Data: 2006-07-08 11:22:59

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Karolina wrote:
> [...]
> posmarowac to miejsce zelem z naproxenem. Powinno pomoc. Mnie takie
> zapalenie trzymalo ok tygodnia, niestety... Pozdawiam!

dzieki wszystkim ibuprom pomógł !!! :) i to po jednej tabletce.
Wzialem wczoraj i jak na razie nic nie czuje.

pozdr.
gko

wontroba rozwalona
W związku z upałami