pytanie o link

1. Data: 2006-02-09 16:29:23

Temat: pytanie o link
Od: "tesa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbe prosze o pomoc. Mam zrobiona serwete chcialabym ja pokazac na
forum. W jaki sposob moge to zrobic? Za nauke bede bardzo wdzieczna i dziekuje
z gory. Teresa.

2. Data: 2006-02-09 17:52:03

Temat: Re: pytanie o link
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tesa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam prosbe prosze o pomoc. Mam zrobiona serwete chcialabym ja pokazac na
> forum. W jaki sposob moge to zrobic? Za nauke bede bardzo wdzieczna i
> dziekuje
> z gory. Teresa.

Moze tutaj:
http://www.imageshack.us/

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

3. Data: 2006-02-09 23:22:53

Od: "Radocha" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze tutaj:
> http://www.imageshack.us/

Wlasnie klikasz na ten link no i u gory po prawej stronie jest przycisk
PRZEGLADAJ i kliaksz go i wybierasz potem zdjecie serwety a nastepnie
klikasz OTWORZ i jak ci wskoczy link do zdjecia to klikasz poniezej troszke
HOST IT i czekasz az cie przekieruje do nastepnej strony. To bedzie znaczylo
ze zdjecie jest zaladowane na serwer i wtedy zjezdzasz na dol tam gdzie sa w
ramkach podane adresy do zdjecia. Interesuje cie wtedy ostatni link (DIRECT
LINK TO IMAGE) czyli bezposredni link do zdjecia no i go kopiujesz a
nastepnie sobie gdzies wklejasz np do edytora tekstowego zeby go sobie
zapisac albo od razu na nasza grupe w tresci posta no i jak wyslesz tego
posta to wystarczy kliknac na link a otworzy sie zdjecie. To jest proste
tylko wydaje sioe takie skomplikowane ale jesli bys sobie nie umiala
poradzic to mozesz mi wyslac to zdjecie to ja ci je zaladuje na serwer i
podam linka przez gg np. Masz moje gg wiec mozemy to zrobic - widzialas
wszystkie moje serwety na zdjeciach z linkow - ja tak wlasnie zrobilem jak
to napisalem wyzej. Bedzie nam milo zobaczyc Twoja serwete i nie mozemy sie
doczekac. Pozdrawiam.

4. Data: 2006-02-10 00:26:53

Od: "Weecioo" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> napisał w wiadomości