pytanie o ośrodek wypoczynkowy w Rabce

1. Data: 2002-03-07 14:55:53

Temat: pytanie o ośrodek wypoczynkowy w Rabce
Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
planuje wyjechac z corka w maju do Rabki Zdrój.
Czy ktos moglby mi polecic jakis osrodek, sanatorium?
Nigdy tam nie bylam i bylabym wdzieczna za wszelkiego rodzaju uwagi.
Chodzi o mozliwosc utrzymania dziecku diety (reflux III st, alergia
pokarmowa) i godziwe warunki pobytu (czy odpowiadaja cenie), itp...
--
muraska

2. Data: 2002-03-07 15:21:55

Temat: Odp: pytanie o ośrodek wypoczynkowy w Rabce
Od: "Aro" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "muraska" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chodzi o mozliwosc utrzymania dziecku diety (reflux III st, alergia
> pokarmowa) i godziwe warunki pobytu (czy odpowiadaja cenie), itp...

Szukaj blisko Parku Zdrojowego - zebys nie musiala przechodzic przez droge
przelotową. Ja bylam w pensjonacie Rzymianka. Do parku jest niestety spory
kawalek-dlatego srednio polecam. Wystroj pokoi troche na lata 70-te. Ladne,
nowe lazienki. Duzy ogrod. Nie wiem jak z zywieniem, alle pewnie by sie
dostosowali. Mozna dzwonic. http://www.rabka.iap.pl/rzymianka/

Plan miasta (mozesz sprawdzic umiejscowienie)
http://www.region-rabka.pl/branze_t.htm

Ulice Zakopianska, Pilsudzkiego, Sądecka,1-go Maja - duzy ruch samochodowy.

Szukaj czegos w bocznych Orkana, Nowego Swiatu.

To troche linków - nie sa sprawdzone.
http://www.region-rabka.pl/branze_t.htm
http://www.rabka.pl/serwis/turystyka.htm#noclegi
http://www.rabka-zameczek.pl/
http://republika.pl/pensjonatania/pensjona.htm
http://www.anna.region-rabka.pl/
http://www.owjan.republika.pl/index1.htm
http://republika.pl/pensjonatania/

pozdr.
kAro

3. Data: 2002-03-08 07:44:08

Temat: Re: pytanie o ośrodek wypoczynkowy w Rabce
Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aro" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
samochodowy.

> Szukaj czegos w bocznych Orkana, Nowego Swiatu.

dziekuje
---
muraska

wyszukiwarki (OT?)
Uraz głowy, kl. piers. i brzucha.
pytanie o tri-minulet
ceny lekow
Szukam literatury nt. rozkład zwłok ludzkich