pytanie o realizacje recepty

1. Data: 2005-01-30 19:11:53

Temat: pytanie o realizacje recepty
Od: jozkie <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak realizujecie recepte np. Foradil na chorobe przewlekłą i na tej
samej recepcie np. Prestarium?

2. Data: 2005-01-30 19:45:00

Temat: Re: pytanie o realizacje recepty
Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-30 20:11, Użytkownik jozkie napisał:

> Jak realizujecie recepte np. Foradil na chorobe przewlekłą i na tej
> samej recepcie np. Prestarium?

Interpretacje są dwie:

1. Logiczna - prestarium nie jest na przewlekłe, więc się go wydaje
normalnie, a więc ze zniżką jak na receptę zwykłą.

2. Interpretacja NFZ "przyczep się, czego tu się da" - prestarium nie
można napisać na receptę przewlekłą, a więc:
a) cała recepta jest nieważna?
b) możesz wydać foradil a prestarium na 100%
c) możesz wydać foradil a prestarium w ogóle nie możesz, bo cofnie to
refundację dla foradilu.

Wybór a/b/c zależy od humoru "urzendnika" z NFZ-u. Albowiem przepisy są
tak gumowo-elastyczne, że dają się nagiąć do wszystkiego powyższego.

;]

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

3. Data: 2005-01-30 20:56:27

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

foradil na P, prestarium na normalna zniżkę. w końcu pacjent jest
ubezpieczony i ma astmę- zniżki należą się jak psu buda.
a NFZ faktycznie niekoniecznie tak na to patrzy-.

4. Data: 2005-02-01 20:21:19

Od: jozkie <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy napisał(a):
> foradil na P, prestarium na normalna zniżkę. w końcu pacjent jest
> ubezpieczony i ma astmę- zniżki należą się jak psu buda.
> a NFZ faktycznie niekoniecznie tak na to patrzy-.

taką odpowiedz dostałem zz szczecińskiego oddziału NFZ, ale jak to
robicie w praktyce, rozdzielacie recepty czy co?

5. Data: 2005-02-01 22:30:24

Od: "Wojtek G. \(Wojtex\)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jozkie" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> taką odpowiedz dostałem zz szczecińskiego oddziału NFZ, ale jak to
> robicie w praktyce, rozdzielacie recepty czy co?

Powiedz jaki masz program w aptece, jezeli Kamsoft to
moge dokładnie CI opisać co zrobić.
Pozdrawiam
Wojtex

6. Data: 2005-02-02 09:21:48

Od: jozkie <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek G. (Wojtex) napisał(a):
> Użytkownik "jozkie" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Powiedz jaki masz program w aptece, jezeli Kamsoft to
> moge dokładnie CI opisać co zrobić.
> Pozdrawiam
> Wojtex

Tak KAMSOFT

7. Data: 2005-02-02 14:35:20

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak KAMSOFT
cóż, ja mam ILC.

8. Data: 2005-02-02 17:52:12

Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-01 21:21, Użytkownik jozkie napisał:

> taką odpowiedz dostałem zz szczecińskiego oddziału NFZ, ale jak to
> robicie w praktyce, rozdzielacie recepty czy co?

Rozdzielać nie trzeba, wystarczy po naciśnięciu ukośnika (następny lek)
wyłączyć "przewlekłość" kropką.

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

9. Data: 2005-02-03 12:34:34

Od: "Wall" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cóż, ja mam ILC.

Ja też, i przecież zrobienie z ZP - Z jest bardzo prostą sprawą, chyba
prostszą niż wyłączanie kropką.
Prawda ??

Wall

10. Data: 2005-02-03 20:17:35

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też, i przecież zrobienie z ZP - Z jest bardzo prostą sprawą, chyba
> prostszą niż wyłączanie kropką.
> Prawda ??

prawda. a pisałam gdzieś, że jest to trudne?

pasta bez fluoru
homeopatia
HCV
Coordinax -poszukuję