pytanie o slynny sklep w łaziskach..

1. Data: 2002-08-05 06:48:37

Temat: pytanie o slynny sklep w łaziskach..
Od: Jola <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie chyba do Basi-(Biesiek)

tłumaczyłas jak dotrzec do Łazisk..ale gdybys
potrafiła podac na jakiej ulicy jest ten sklep
a najlepiej czy znasz nr telefonu ..

bo najpierw bym zapytala czy ma pani to co chce..
jestem z Dąbrowy G..
Jola

1. Data: 2002-08-05 08:13:32

Temat: Re: pytanie o slynny sklep w łaziskach..
Od: "Biesiek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj))

Slynny sklep mieści się przy ulicy Barlickiego 3, tel. 224-17-83 (mam nr z
ksiązki telefonicznej). Obecnie, z powodu urlopu sklep jest zamknięty do
połowy sierpnia.
Po otwarciu sklepu życzę udanych zakupów, pochwal sie zakupami))
Basia.(Łaziska)

1. Data: 2002-08-05 09:45:31

Od: Jola <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

oj dziekuje Ci bardzo..
a zakupy bedą dotyczyły przede wszystkim wełny
gobelinowej..Anchora..
a może i kanwe..
a nie wiesz czy jest tam taka sztywna kanwa (bez
nadruków..)
sprzedawana na metry?

Jola

1. Data: 2002-08-05 10:33:32

Od: "Biesiek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wełna gobelinowa była, coś koło 2 zł kosztowała/ motek - 10m
Mają kanwę baz nadruk sprzedawaną na metry.Ja kupiłam za 10,50 metr-
produkcja chyba polska. Jak pojedziesz, to ocenisz sama.
Z nadrukiem też jest - Mają piękny obraz Van Goga - Słoneczniki, strasznie
wielgachny- cena też wielkachna (ponad 200 zł)
Hej))
Basia

1. Data: 2002-08-09 19:36:15

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

To już dwie :-)))
Wiem, że jest jeszcze ktoś z Gliwic, a może by tak spotkanie w Katowicach?
(ja wprawdzie właśnie wyjeżdżam na urlop, ale we wrześniu już będę)

Mycha
(Mysłowice)

Nowy Sącz, Zakopane - namiary na pasmanterie
obrazek flamecno?
Wzornik w internecie
szukam
Archiwum