pytanie o syrop Tusipect

1. Data: 2003-06-12 17:29:41

Temat: pytanie o syrop Tusipect
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
ostatnio moja dziewczna podaczas sesji wymyslila patent
pije na raz polowe syropu Tusipect i ponoc dostaje takiego kopa ze przez cala
noc nie chce sie jej spac i wiedza wchodzi duzo szybciej
jak narazie widzi ze ujemnym skutkiem tego jest drzenie rak i nog
mozecie napisac co w sobie zawiera ten lek ze tak dziala i na ile jest to
niebezpieczne bo powoli zaczynam sie martwic

2. Data: 2003-06-12 17:56:18

Temat: Re: pytanie o syrop Tusipect
Od: "marta" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka wlasnie slyszlam ze studenci sie tym wspoamgaja.slyszalam ze daje
kopa.w ttym syropie jak rowniez w tabletakch zawarta jest efedryna ktora
wplywa psychoenergizujaco.poprawia koncebntracje i pamiec.ale jak wiadomo
nie jest to bezpieczan subst.w nadmiarze.takze nie radze przesadzac.w
tabletakcj jest mniejsza zawartosc efedryny.podobjie jak kofeina podnosi
ciesnienie dlatego ie cche sie spac.pozdrawiam.marta

3. Data: 2003-06-12 19:44:33

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

niech sobie kupi tussipect w tabletkach (wystarczy łyknąć 2tbl). A najlepiej
niech się przestawi na np. Plussssz active.

4. Data: 2003-06-13 17:33:48

Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie połknełem 3 tabl i popiłem
kawą i zarzuciłem xanax 0,5mg i hydrox 25mg

Zaq

5. Data: 2003-06-13 21:21:00

Od: " Corcoran" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

autechrex <a...@t...pl> napisał(a):

> właśnie połknełem 3 tabl i popiłem
> kawą i zarzuciłem xanax 0,5mg i hydrox 25mg

Niech rodzina da znac kiedy i na ktory cmentarz poslac wiazanke...

Corcoran

6. Data: 2003-07-01 06:06:35

Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mozecie napisac co w sobie zawiera ten lek ze tak dziala i na ile jest to
> niebezpieczne bo powoli zaczynam sie martwic

syrop ten zawiera pochodną amfetaminy (nie jestem pewny tak mi sie wydaje)
czyli efedrynę. dziala podobnie jak amfetamina tyle ze krocej i nie tak
intersywnie. uwazaj bo twoja dziwczyna jest na dobrej drodze do uzaleznienia
sie od efedryny. porozmawiaj z nią koniecznie

7. Data: 2003-08-22 21:38:22

Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak ostatnio zeżarłem na raz 2 paczki tusspectu.
było troche dziwnie ;-)
to ani troche nie uzależnia
raz wziełem i niechce próbować

8. Data: 2003-08-23 13:16:06

Od: h...@d...vg (Wodotwor Leniwy) szukaj wiadomości tego autora

Dnia pią 22. sierpień 2003 23:38, autechrex napisał:
> tak ostatnio zeżarłem na raz 2 paczki tusspectu.
> było troche dziwnie ;-)
> to ani troche nie uzależnia
> raz wziełem i niechce próbować

chlopaku jak mozesz stwierdzac ze cos nie uzaleznia jesli raz tego uzyles
???

pozatym zjedzenie efedryny w takich ilosciach pozwala nazywac cie
nieodpowiedzialnym durniem.
;)

--
korzystam z GNUpg (http://www.gnupg.org) - systemu szyfrowania poczty
elektronicznej / Pac-Man Generation :) | eris:

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

egzamin za mna
Praca dla chemika analityka