pytanie o szkole

1. Data: 2004-10-03 14:49:19

Temat: pytanie o szkole
Od: burr <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witamn n wstepie prosze nie obrzucac mnie blotem bo sam nie wiem gdzie
szukac nastepujacych informacji czy w pomorskim sa jakies studia,lub
licencjackie na temat ogrodnictwa ewentualnie botaniczne,zoologiczne
bede wdzieczny za kazda informacje

2. Data: 2004-10-03 15:59:45

Temat: Re: pytanie o szkole
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-03 16:49 +0200, Uzytkownik burr napisal :

> [...]
> szukac nastepujacych informacji czy w pomorskim sa jakies studia,lub
> licencjackie na temat ogrodnictwa ewentualnie botaniczne,zoologiczne

Ale informacji o rozpoczynaniu i konczeniu zdania to kiedys ktos Ci
chyba udzielil?

Edytka [edymon]

/A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem/
/Stasio/

kwalifikacje dla nauczyciela angielskiego
Gru komputerowe dla dzieci
podręcznik - zasady pisania (kryteria)
linux na maturze
politologia