pytanie poczatkujacej :))

1. Data: 2003-11-24 11:52:55

Temat: pytanie poczatkujacej :))
Od: "kinga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

-- Witajcie
Chcialabym zrobic kilka ozdob na szydelku. Mam tylko jeden problem: ostatni
raz szydelko mialam w rekach w podstawowce i zapomnialam podstawowej rzeczy:
jak rozpoczac robotke, zeby nitka nie uciekala??
Bede wdzieczna za pomoc,ew. za adresy stron z poradami tematycznymi.
Pozdrawiam
Kinga

1. Data: 2003-11-24 13:00:51

Temat: Re: pytanie poczatkujacej :))
Od: "Hanusia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak rozpoczac robotke, zeby nitka nie uciekala??
> Bede wdzieczna za pomoc,ew. za adresy stron z poradami tematycznymi.

witaj
spróbuj tutaj zajrzeć
http://tomella2.webpark.pl/szydelko.htm

udanych wytworów:)
Hania

1. Data: 2003-11-24 13:46:33

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

kinga wrote:
> [...]
> jak rozpoczac robotke, zeby nitka nie uciekala??
> Bede wdzieczna za pomoc,ew. za adresy stron z poradami tematycznymi.

Jesli nie jest to dla Ciebie wielki problem wykosztowac sie na ksiazke,
to ukazalo sie cos takiego, co nawet dla takiego lamera
szydelkowo-wogole-robotkowego jest jasne. Sprawdze autorke i podam Ci
namiary. Mozna kupic w ksiegarniach (nie polecam - za drogo), empkiu lub
wysylkowo (nawet ostatnio w promocji chyba byla) - cena whala sie od ok.
25 PLN do 45 PLN.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2003-11-24 14:00:23

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Polecam książkę:

http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=61542&zet=grsxsxhzd
dzdjyfwsclhvddsnciukj

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

ZAGŁOSUJ:
http://www.konkurs.canon.pl/index.php?s=2802&PHPSESS
ID=cab8a358c52840a20662e

Jeśli chcesz do mnie napisać wytnij USUŃ TO z mojego adresu

1. Data: 2003-11-24 14:06:16

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Podaję jeszcze raz bo ucięło link, teraz powinno być poprawnie:

http://tinylink.com/?IKyQTbFvt7

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

1. Data: 2003-11-24 14:19:55

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> napisał w
wiadomości news:bpt368$art$1@news.onet.pl...
> Podaję jeszcze raz bo ucięło link, teraz powinno być poprawnie:
>
> http://tinylink.com/?IKyQTbFvt7

Ostatnio moje koleżanki chciały zamówić i w Merlinie juz nie ma. Trzeba by
poszukać gdzie indziej.
Ja jeszcze zdążyłam :-)

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-11-25 08:53:47

Temat: Namiary na kniszke
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ksiazka ma tytul "Robotki szydelkowe", autorki: Heidi Fuchs, Maria
Natter, wydawnictwo: AWM. Ksiazka jest duza, wiec trudno ja przeoczyc.

Pozdrawiam,
robal.

xxx - oprawa
Coś z dziedziny robótek na drutach ;)