pytanie powazne (dermatologiczno urologiczne)- swedzi...oraz popekana skora na mosznie

1. Data: 2003-11-24 10:06:28

Temat: pytanie powazne (dermatologiczno urologiczne)- swedzi...oraz popekana skora na mosznie
Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam... mam pytanie złożone z dwóch części.
-Niemal po kazdym stosunku z moją dziewczyną żołądź na moim członku swędzi i
jest zaczerwieniona do tego jakieś takie czerwone plamki...

Na moje pytanie pani dermatolog powiedziała że trudno... tak już jest z moją
dziewczyną i ma skłonności do grzybic i tak już będzie... możemy używac
prezerwatywy ale czasem chciało by się bez...
ale potem występuje problem u mnie....

drugi problem to dzisiejszy... W sumie pierwszy raz mi się coś takiego
pojawiło i nie wiem z czego...
skóra no mosznie zrobiła się bardzo sucha i nawet popękała... powodując
pieczenie...
Czy ktoś wie co to za objawy?

2. Data: 2003-11-24 12:13:55

Od: "Hanskie" <h...@u...too.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marqzik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziewczyną i ma skłonności do grzybic i tak już będzie... możemy używac
> prezerwatywy ale czasem chciało by się bez...
Powiedz kobiecie żeby kupiła sobie "Tantum Rosa" w aptece i płukała tym
pochwę.. do tego trzeba kupić "irygator"- to taka jakby lewatywa w kształcie
harmonijki :-) i tym właśnie sie aplikuje ten specyfik. W tym samym momencie
ty powinieneś smarować dokładnie maścią "clotrimazolum" od już aż przez
tydzień po zaniku tych punktów. Ważne jest abyście leczli się równolegle i
nie uprawiali seksu w tym momencie bez prezerwatywy a najlepiej wcale. Jesli
jedna osoba się wyleczy a druga nie to bedziecie się zarażać tak w
nieskończoność.

Tego to nie wiem .

Pozdrawiam
Hanskie

3. Data: 2003-11-24 12:30:50

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jesli
> jedna osoba się wyleczy a druga nie to bedziecie się zarażać tak w

Dzięki... powiem jej...
Najgorsze jest wlasnie to ze ja sobie dosc czesto smaruje az mam sliczną
gładką skórkę znaczy się...
nie mam żadnych świądów itd...
A ona chodzi do Pani doktor i nic z tego nie wychodzi....

PS. To drugie to ciekawostka... Czasem czuję się jak "dyskotekowy" zaliczacz
a mam tylko jedną dziewczynę...

4. Data: 2003-11-24 12:56:38

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

...najlepiej wcale, maść Clotrimazolum jest na jakiejś tłustej "vehiculum",
więc ryzyko, że prezerwatywa i tak pęknie!... ;)

> [...]
> gładką skórkę znaczy się...
> nie mam żadnych świądów itd...
> A ona chodzi do Pani doktor i nic z tego nie wychodzi....

...no to dziewczyna może jeszcze po leczeniu grzybicy zastosować
Lactovaginal - żeby odnowić właściwą florę bakteryjną w pochwie, może
zmniejszy to skłonność do nawrotów... ....a, i smarowanie Clotrimazolem może
samo w sobie powodowac czasem pieczenie, nawet jak nie ma infekcji...

A.

5. Data: 2003-11-24 13:05:39

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...najlepiej wcale, maść Clotrimazolum jest na jakiejś tłustej
"vehiculum",
> więc ryzyko, że prezerwatywa i tak pęknie!... ;)
To wiem :))...
PS. my akurat nie mieszkamy jeszcze na codzien ze soba i widujemy sie w
weekendy... wiec mam ten komfort ze moge spamowac...

> ...no to dziewczyna może jeszcze po leczeniu grzybicy zastosować
> Lactovaginal - żeby odnowić właściwą florę bakteryjną w pochwie, może

wlasnie!!! bez recepty... czy to jest skuteczne?

6. Data: 2003-11-24 13:06:16

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

smarowac

7. Data: 2003-11-24 14:59:20

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "marqzik" napisał:
>
> wlasnie!!! bez recepty... czy to jest skuteczne?

Z tego co pamiętam, przynajmniej jedno opakowanie wydaje się bez recepty:

http://www.lactovaginal.pl

Pozdrawiam, andrzej

8. Data: 2003-11-25 01:33:01

Od: "Chmielu" <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieczenie...
> Czy ktoś wie co to za objawy?
>

> No a ja bym Ci proponował Orungal.Jest to lek na recepte.Najlepiej wiec
niech twoja dziewczyna pojdzie do swojej pani ginekolog i poprosi o
przepisanie. Tabletki kosztuja ok 30 zl na dwie osoby, wiec nie
majatek.Plusy to to,ze nie meczysz sie z mascia-lykasz 2 tabl rano 2
wieczorem i po klopocie.To samo robi twoja dziewczyna najlepiej w pierwszej
polowie cyklu.
Powodzenia
PS.Grzybka kazdy zlapac moze

9. Data: 2003-11-25 08:36:23