pytanie-prośba

1. Data: 2002-12-14 14:41:43

Temat: pytanie-prośba
Od: "sawit" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że tutaj pytam - ale jest tu tak wielu życzliwych ludzi.
Znajoma z Chicago chciała sobie zasubskrybować listę dyskusyjną, ale...
Podałam jej news.task.gda.pl to jej melduje, że nie ma prawa rozmawiać. Czy
ktoś może wie, gdzie mogłaby ściągać listy dyskusyjne i jak to-to
skonfigurować?

Dzięki

Elżbieta

2. Data: 2002-12-14 15:12:43

Temat: Re: pytanie-prośba
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@n...cable.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sawit" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czy
> ktoś może wie, gdzie mogłaby ściągać listy dyskusyjne i jak to-to
--------------------------------------
Na polskim serwerze może popróbować news.tpi.pl, jeśli się nie uda, to
zawsze można skorzystać z www.google.com otworzyć stronę: "grupy dyskusyjne"
znaleźć odpowiednią grupę i czytać wiadomości według dat nadesłania, wątków
itp., oraz przesyłać wiadomości jako nowe w danej grupie albo jako odpowiedź
na post w określonym wątku lub indywidualny...
Mam nadzieję, że okaże się to pomocne.
Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

3. Data: 2002-12-14 15:44:21

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Czy
> ktoś może wie, gdzie mogłaby ściągać listy dyskusyjne i jak to-to

Do czytania:
http://www.polnews.pl

Można subskrybować:

http://www.newsgate.pl/

--
Pozdrawiam.
Perła

4. Data: 2002-12-14 16:19:34

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ja tylko dodam że na codzień korzystam z
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=katalog&p=pl.soc.&
kat=Spo%B3ecze%F1stwo po załorzeniu konta pocztoewgo w onet pisze listy na grupe z
poziomu przeglądarki
to dobre rozwiązanie ale mie dla modemowców :-(
takie rozwiązanie i moich poprzedników to dla posiadaczy nielimitowanego czasu online

pozdrawiam i załuje ze w rzeczywistości nie pomogłem :-(

5. Data: 2002-12-14 20:09:11

Temat: Re[2]: pytanie-prośba
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We sobota 14 grudnia 2002 o 16:12:43 Można było na grupie przeczytać :

ZAG> Na polskim serwerze może popróbować news.tpi.pl, jeśli się nie uda, to

ZAG> Zbig A Gintowt

Witaj szanowny(a) Zbigniew

Masz racje mozna i tak ale ja zasugeruje inne rozwiązanie nie wiem czy
lepsze czy gorsze ale napewno ominie ewentualne problemy z news.tpi.pl [
wiadomo himery monopolisty ] mainowicie bramka NEWS<=>MAIL Działa to w
skrócie tak że z wiadomości są przesyłane do skrzynki subskrybenta w
postaci zwykłej poczty z pominięciem mechanizmu NEWS a raczej ta bramka
Myśle że idealne rozwiązanie dla ludzi nie mogących korzystać z różnych
wzgledów z mechanizmu dyskusyjnyc( czyli z serwerów typu news.tpi.pl) ja
Jak to działa należy przez odpowiednią strone zasubskrybować grupy które
chce sie czytać i już po potwierdzeniu ( odesłaniu odpowiedniego maila
do nadawcy potwierdzającego operacje ) można korzystać z grup
dyskusyjnych.

Ja osobiście korzystam z bramki newsgate.pl dzieki czemu omijam brak w
Moim The bat opcji grup dyskusyjnych. i sprawdza mi sie

Podaje adres:

www.newsgate.pl

po zasubskrybowaniu trzeba tylko w programie pocztowym wykonać
odpowiedni filtr żeby malie z tego adresu wpadały do odpowiednieggo
katalogu.

W przypadku pl. soc inwalidzi zmienna powinna wyglądąć tak :
p...@n...pl

przepis na ten filtr mniejwiecej tak :

jesli w polu od (nadawca ) znajduje sie ciąg znaków :
p...@n...pl to przenieś do folderu ( tutaj nastepuje
nazwa folderu ) w moim przypadku "grupa"

w przypadku kazdej innej grupy podobnie. uogulniająć nieco adres kazdej
innej grupy bedzie wyglądał tak :

j...@n...pl

Mam nadzieje ze grupowi spece od informatyki wybaczą mi tłumaczenia
laika i jeżeli nie wszystko jest fachowym jezykiem napisane to mam
nadzieje ze zrozumiale

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

--------------r-e-k-l-a-m-a-----------------

Święta tuż tuż!
http://swieta.onet.pl

6. Data: 2002-12-14 20:11:10

Od: "Sylwi@" <xyz13@ [SPAM]pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pearl" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:atfjk6$a77$1@news.tpi.pl...

> Do czytania:
> http://www.polnews.pl
>
> Można subskrybować:
> http://www.newsgate.pl/

Ja sie wtrącę jeżeli nie macie nic przeciwko.
Onegdaj chciałam, subskrybowac grupy jako maile (chyba sie dobrze wyraziłam)
i właśnie taki sposób mi pokazaliście. Do dziś nie odebrałam w ten sposób ni
jednej wiadomości pomimo, że potwierdzałam, że chce subskrybować.
Czy może ktoś w ten sposób subskrybuje i porozmawiałby ze mną to znalazłabym
błąd, który zapewne w którymś momencie popełniłam.
Ale to tylko tak na marginesie tak jakby przy okazji.
--
Do usłyszenia
Sylwia

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

7. Data: 2002-12-15 12:47:31

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

właśnie sobie uświadomiłem jak to zwykle bywa po przespanej nocy ;-)))))))))))) ze
można normalnie korzystać z grup dyskusyjnych przy pomocy programu pocztowego
znajdując odpowiedni adres proxy (zewnętrzny) Z takiego rozwiązania korzystam ja ale
tylko do ściągania programów . Trzeba znależć tylko ;-)))))))))))))) odpowiedni adres
proxy i zmienić ustawienia w programie pocztowym (zamiast łącz się bezpośrednio to
przez adres i tu podać IP zewnętrzne)
Tak mi się wydaje :-))))))))))) ale są mądrzejsze głowy odemnie i właśnie teraz
powinny zabrać głos :-)))))))))))))))
posssssssssstrofka dla wszystkich wyspanych
RobertD
GG#5066111

8. Data: 2002-12-21 08:07:35

Temat: Re: pytanie-pro?ba
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

sawit pisze w news:atfg0d$pkl$1@korweta.task.gda.pl

> Przepraszam, że tutaj pytam - ale jest tu tak wielu życzliwych ludzi.
> Znajoma z Chicago chciała sobie zasubskrybować listę dyskusyjn+-, ale...
> Podałam jej news.task.gda.pl to jej melduje, że nie ma prawa rozmawiać. Czy
> kto? może wie, gdzie mogłaby ?ci+-gać listy dyskusyjne i jak to-to
> skonfigurować?

Może news.onet.pl albo news.gazeta.pl? Obydwa serwery wymagają
założenia sobie skrzynki mailowej na ichnich portalach, ale
wpuszczają chyba wszystkich bez ograniczeń. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

9. Data: 2002-12-21 08:13:19

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca pisze w news:20021221090734.E3DD.SCALAMANCA@NOSPAM.wp.pl

Jeszcze jeden serwer, ale nie sprawdziłam go, tylko mi go
polecano:

http://news.cis.dfn.de

Wysylasz email, zgodnie z instrukcja i dostajesz uzytkownika
i haslo.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

troszkę .... kultury
Prosba
POLICJA - praca dla ON
Wirusy w załączniku od jacka.
Szukam niepełnosprawnych agentów ubezpieczeniowych