pytanie techniczne

1. Data: 2002-06-19 12:51:06

Temat: pytanie techniczne
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Bebetka wczoraj przekazala mi arkusze ze schematami do kalendarza, ktory
jakis czas temu wrzucilam na serwerek (2002-06-07). Powiem tak - ni czorta
nie wiem jak to skanowac...wzory nachodza na siebie, nie za bardzo wiadomo
ktora legenda jest do czego....chyba ze ja jakas dziwna jestem i nie umiem
tych arkuszy odszyfrowyawac.
Postawnowilam skanowac to tak, ze caly arkusz dziele na rowne czesci (chyba
6 bedzie najwygodniej) i skanuje po kawalku, potem jak kogos interesuje
jakis wzor to mus dwa kawalki wydrukowac i polaczyc.
Mam nadzieje, ze mi pomozecie i jesli macie inne pomysly to wstrzymam sie z
tym skanowaniem.

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-06-20 05:20:49

Temat: Re: pytanie techniczne
Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Orzeszak <s...@a...ca> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aepunr$4b8$...@n...tpi.pl...
> [...]
> 6 bedzie najwygodniej) i skanuje po kawalku, potem jak kogos interesuje
> jakis wzor to mus dwa kawalki wydrukowac i polaczyc.

To jest jak najbardziej sensowny pomysl.
Juz byly schematy serwetek podobnie "podane" wiec nie ma sie co przejmowac
tylko dawac jak jest.
Jestem zachwycona tym kalendarzem i niecierpliwie czekam na te schemaciki
:)) (To znaczy poczekam ile trzeba)

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-06-20 08:51:03

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Liana" <l...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko dawac jak jest.
> Jestem zachwycona tym kalendarzem i niecierpliwie czekam na te schemaciki

Mysle, ze po weekendzie zaczne skanowac, na razie szykuje sie do ostatniego
egzaminu w tej sesji :)

Valentine
Poznan, Debiec

wrzucilam cos nowego