pytanie techniczne- nie kulinarne

1. Data: 2007-05-07 22:38:40

Temat: pytanie techniczne- nie kulinarne
Od: "mati" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, mam ostatnio problem z pobieraniem nowych wiadomości z tej i tylko
tej grupy. ostatni news miałem z datą z końca kwietnia. korzystam z outlook
exspress i serwera news.task.gda.pl, ale to chyba nie ma większego
znaczenia. wszystkie inne subskrybowane grupy ładują się normalnie, a tu nic!
może ktoś ma pomysła, albo podpowie gdzie zapytać, bo jestem bezradny, a
wchodzenie na grupy z serwerów portali mi się nie podoba.
pozdr

2. Data: 2007-05-08 00:33:33

Temat: Re: pytanie techniczne- nie kulinarne
Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam, mam ostatnio problem z pobieraniem nowych wiadomości z
> tej i tylko

...ciach

Sprawdz news.tpi.pl Działa bez problemu.

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

3. Data: 2007-05-08 10:08:43

Od: "ArturS>" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mati" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> może ktoś ma pomysła, albo podpowie gdzie zapytać, bo jestem bezradny, a
> wchodzenie na grupy z serwerów portali mi się nie podoba.

Polecam serwer news.atman.pl na news.tpi.pl mam ten sam problem co Ty.

pzdr.
Artur

4. Data: 2007-05-09 11:08:01

Od: " formalina" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mati <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> może ktoś ma pomysła, albo podpowie gdzie zapytać, bo jestem bezradny, a
> wchodzenie na grupy z serwerów portali mi się nie podoba.

Mam dokładnie ten sam problem i również nie bardzo wiem, co z tym fantem
zrobić. Czy ktoś mógłby nam pomóc? Z góry pięknie dziękuję :)

5. Data: 2007-05-09 11:09:00

Od: " Małgorzata Kamieńska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ArturS> <a...@g...com> napisał(a):

> Polecam serwer news.atman.pl na news.tpi.pl mam ten sam problem co Ty.

news.atman.pl u mnie nie chce nawet pobierać grup :/

6. Data: 2007-05-09 11:09:35

Od: " formalina" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

morghul <t...@o...pl> napisał(a):

> Sprawdz news.tpi.pl Działa bez problemu.

A jeśli ktoś nie jest abonentem TPSA?

7. Data: 2007-05-09 11:37:09

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

" formalina" <f...@g...pl> wrote in message

news.tpi.pl

8. Data: 2007-05-09 12:41:36

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " formalina" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mam dokładnie ten sam problem i również nie bardzo wiem, co z tym fantem
> zrobić. Czy ktoś mógłby nam pomóc? Z góry pięknie dziękuję :)

Czesto pomaga nastepujace dzialanie:
- usunac serwer z czytnika (a wraz z nim wszystkie grupy)
- wpisac ponownie ten sam serwer i pobrac wszystkie grupy
- zasubskrybowac wybrane grupy.

Jesli to nie pomoze - wrzucic w google haslo "serwery grup dyskusyjnych"
(przy nazwie powinny sie pojawic sieci lub obszary, ktore dany serwer
obsluguje), dobrac wlasciwy serwer dla swojej sieci lub obszaru, a dalej -
j.w.

JBP

9. Data: 2007-05-09 16:24:36

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mati napisał(a):
> [...]
> może ktoś ma pomysła, albo podpowie gdzie zapytać, bo jestem bezradny, a
> wchodzenie na grupy z serwerów portali mi się nie podoba.

Przeczytaj:
http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl
pozdr. Jerzy

10. Data: 2007-05-09 20:50:43