Re: pytanko

1. Data: 2000-06-18 12:34:02

Temat: Re: pytanko
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Wladyslaw Los <w...@t...com.pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 18 czerwca 2000 12:03
Subject: Re: pytanko

>Stwerdzilas tu doslownie, ze Wielkopolanie i Polacy to dwa rozne narody
>(o ile rozumiem slowo "nacja" -- wg. slownika Doroszewskiego tyle co
>"narod", "narodowosc")
>
>Wladyslaw
Szkoda dyskusji, jesli czerpiesz wiedze wylacznie z ksiazek, nie uznajesz
zjawisk, ktore wychodza poza Twoje scisle wytyczone ramki i wszystko
traktujesz ze smiertelna powaga to nie dogadamy sie nigdy. Nie lubie takich
przepychanek, a juz na pewno nie tutaj i dlatego niniejszym przestaje
zabierac glos w tej sprawie (zabierac glos w sensie "wypowiadac sie,
wypowiadac sad, opinie" - a zreszta sprawdz sobie u Doroszewskiego).
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-18 15:17:35

Od: "Monk" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja calym sercem jestem za Herbatka , a inni moze powinni troche mniej
powaznie podchodzic do zycia ;-))))
monk

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:000a01bfd920$dc2730c0$880ba0d4@tea...

1. Data: 2000-06-19 09:41:31

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monk <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:394ce7eb$...@n...vogel.pl...
> ja calym sercem jestem za Herbatka , a inni moze powinni troche mniej
> powaznie podchodzic do zycia ;-))))
> monk

Siur! Zwlaszcza, ze slonko dzisiaj od rana pieknie swieci i robi sie
cieplutko (przynajmniej u nas w Wielkopolsce ;) I czekam z niepokojem na
kumpla, ktory mial jechac do rolnika pod Koscianem i kupic mi 6kg szparagow
(uch, pewnie to ostatnie tego roku). Zycie jest piekne i nie ma sie co
buldoczyc.

Jader

1. Data: 2000-06-19 18:31:33

Od: Gruby <j...@p...net.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Jader" <j...@p...com.pl> wrote:
> [...]
6kg szparagow
>(uch, pewnie to ostatnie tego roku). Zycie jest piekne i nie ma

Got questions? Get answers over the phone at Keen.com.
Up to 100 minutes free!
http://www.keen.com

1. Data: 2000-06-19 18:33:06

Od: Gruby <j...@p...net.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Gruby <j...@p...net.invalid> wrote:
>dyskusyjnych
>troche mniej

>robi sie
>niepokojem na
>6kg szparagow
>sie co

Amen.
Art.
San Diego , CA.

1. Data: 2000-06-19 19:48:02

Temat: Re: pytanko/OT
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

OT

Herbatko najmilsza,
Nauczona smutnym doswiadczeniem sprzed parunastu miesiecy, nie wdaje sie
nigdy z Wladyslawem w dyskusje. Jest on wielki, gdy chodzi o wiedze
kulinarna, zna ponad dwa wielosylabowe slowa, ma duze wyczucie smakowe i
nie obawia sie nastapic na odciski, ALE niestety nie ma pan Wladyslaw
poczucia humoru. I tu dla mnie jest pies pogrzebany.

Dzieki za mala wycieczke w Wielkopolske, tak dla mnie bliska kraine.
Wlasnie pije herbate z zoltego kubka (prezent od kuzynki, Elzuchny), na
ktorym stoi, jakze a propos:
Mini-Slownik Gwary Poznanskiej IV
antrejka - przedpokoj
bajtlowac - plesc bzdury
jucha - krew
kanar - kontroler
latos' - tego roku
bancwol -ktos toporny, gruboskorny
lury - nudy, brednie
norac sie - brudzic sie
pamper - pajac
pierdy - plotki
rupot - halas
skrzyczka - skwarka
szczun - chlopak
swietojanka - porzeczka
wyrychtowac - przygotowac
zbanczyc - zbankrutowac

Magdalena Bassett

ciasto X
szukany przepis!!!!
Re: Szalwia
WWW Wirtualna Kuchnia Polska i archiwum grupy
Re: pytanko