Re: pytanko/OT

1. Data: 2000-06-20 16:44:33

Temat: Re: pytanko/OT
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Magdalena Bassett <m...@w...net>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 19 czerwca 2000 21:43
Subject: Re: pytanko/OT

>OT
>
>Herbatko najmilsza,
>Nauczona smutnym doswiadczeniem sprzed parunastu miesiecy, nie wdaje sie
>nigdy z Wladyslawem w dyskusje. Jest on wielki, gdy chodzi o wiedze
>kulinarna, zna ponad dwa wielosylabowe slowa, ma duze wyczucie smakowe i
>nie obawia sie nastapic na odciski, ALE niestety nie ma pan Wladyslaw
>poczucia humoru. I tu dla mnie jest pies pogrzebany.

zgadzam sie w 100% i wiecej nie dyskutuje.

>Dzieki za mala wycieczke w Wielkopolske, tak dla mnie bliska kraine.
>Wlasnie pije herbate z zoltego kubka (prezent od kuzynki, Elzuchny), na
>ktorym stoi, jakze a propos:
>Mini-Slownik Gwary Poznanskiej IV
>antrejka - przedpokoj
>bajtlowac - plesc bzdury
>jucha - krew (ciach niestety)
>Magdalena Bassett
Ja tam moge po poznansku bez przerwy, jesli Ci tego brakuje, to moge nawet
przepisy po poznansku serwowac (ale obawiam sie, ze niewielkopolska czesc
grupy by mnie wykopala ;-)))
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-21 07:48:46

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Herbatka <b...@d...com.pl> wrote:
> Ja tam moge po poznansku bez przerwy, jesli Ci tego brakuje, to moge nawet
> przepisy po poznansku serwowac (ale obawiam sie, ze niewielkopolska czesc
> grupy by mnie wykopala ;-)))
Ależ dlaczego? Mnie się bardzo podoba poznańska 'szneka z glancem' oraz
teksty w rodzaju 'nie ląfruj, ino weź wymborek i fyrej do sklepu po pyrki' :-)

Anetek
--
A...@c...ch | http://chall.ifj.edu.pl/~aneta/
Anything is good and useful if it's made of chocolate.

1. Data: 2000-06-21 10:29:15

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

asia <j...@h...com.pl> wrote:
> Co to jest szneka z glancem?
Drożdżówka z lukrem. Śliczne, nie? :-)

Anetek

1. Data: 2000-06-21 10:31:54

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran <a...@c...anetek.net> wrote in message
> Ależ dlaczego? Mnie się bardzo podoba poznańska 'szneka z glancem'
Co to jest szneka z glancem?
Reszty sie jako tako domyslam
Pozdrowienia z Katowic
Asia

1. Data: 2000-06-21 10:58:22

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drożdżówka z lukrem. Śliczne, nie? :-)

O rany!!!!!:))))))
Na to bym nie wpadla! Najblizsza bylam "szynka z ...."
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2000-06-21 15:38:47

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran wrote:

> [...]
> Anything is good and useful if it's made of chocolate.

'nie ląfruj, ino weź wymborek i fyrej do sklepu po pyrki' :-)

Raczej do skladu, a nie sklepu. Sklep to piwnica pod podloga w kuchni.
Magdalena Bassett

1. Data: 2000-06-21 16:01:49

Od: Wojtek Maj <w...@s...pekao.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> 'nie ląfruj, ino weź wymborek i fyrej do sklepu po pyrki' :-)
>
> Raczej do skladu, a nie sklepu. Sklep to piwnica pod podloga w kuchni.
> Magdalena Bassett

A Ty myślisz, że pyrki to gdzier się trzyma?

1. Data: 2000-06-28 11:57:51

Od: "kramir" <k...@l...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sa jeszcze amerykany
--