pytanko lingwistyczno - ogrodnicze

41. Data: 2002-06-06 08:06:58

Temat: Re: pytanko lingwistyczno - ogrodnicze
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

At 00:04 02-06-06 +0200, you wrote:

>Eee tam ;-)) Czasem mozna tez trafic i na dziwomęża ;-) To tez baaardzo
>interesujacy gatunek i nawet sobie przyspiewuje czasem ;-)

Zwlaszcza przy goleniu? ;)

Anka

---
"Blad w mowie i pismie to jak tlusta plama na fotografii Matki, ktora
kochasz." (Janusz Korczak)
---

---
Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
http://www.promocja.kki.pl/radio.html
---

42. Data: 2002-06-06 08:45:53

Temat: Re: Wojtek, pleasse ... !!! JESTEM1111111111111111
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A proszę bardzo. :-)

> A czy nie ładniej jest - DREWUTNIA???

8-E
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

43. Data: 2002-06-06 11:23:51

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." napisal:

> Hmm.W uroczysku to tylko dziwożony i inne takie mieszkają .

Z tym najłatwiej, podobno wszystkie żony bywają dziwne :-)
Gorzej z tymi "innymi takimi"...

Krycha&Co(ty)

44. Data: 2002-06-06 11:25:35

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda napisala:

> A czy nie ładniej jest - DREWUTNIA???

Może ładniej, ale drewutnia to jest składzik z drewnem, nie drewniana
kanciapa, a przynajmniej tak było na znanych mi wsiach.

Krycha&Co(ty)

45. Data: 2002-06-06 18:09:30

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sunnie" <s...@k...net.pl> napisal w wiadomosci

> Zwlaszcza przy goleniu? ;)

Albo przy gotowaniu ;-))

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
www.akwarium.pl
AkwaForum

BAMBUS - SPRZEDAM
gołębie odchody?
Altanka
byliny-polskie odpowiedniki lacinskich nazw
smokol szuka kory ... !