pytanko lingwistyczno - ogrodnicze

31. Data: 2002-06-04 23:44:25

Temat: Wojtek, pleasse ... !!!
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek, ogłos w końcu wynik konkursu bo sie serwery pozapychają !!!
Aleś wywołał lawine na liście, uihihihi ... Pogratulować !!!

smokol (Wielkopolska)

32. Data: 2002-06-05 07:41:56

Temat: Re: pytanko lingwistyczno - ogrodnicze
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale mnie kojarzy perioatywnie
> i slowo jest jakby zimne
> :(

A mnie sie kojarzy wlasnie sympatycznie :-) Ostoja, czyli takie miejsce,
gdzie mozna uciec przed wszystkim :-) No ale kazdy ma swoje upodobania.
Podobalo mi sie za to tez bardzo "uroczysko", ktore ktos zaproponowal.

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
www.akwarium.pl
AkwaForum

33. Data: 2002-06-05 17:14:00

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobalo mi sie za to tez bardzo "uroczysko", ktore ktos zaproponowal.

;-)
Tylko, że ono właśnie takie musi być.

--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

34. Data: 2002-06-05 20:37:55

Temat: Re: Wojtek, pleasse ... !!!
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki wielkie,
z powodow zawodowych wracam do domu pozno, jak diabli i ledwie zerkam do
gazety i juz w okolicach 4 strony spie!.

Cieszy mnie tylko, ze tylu z Was sie tak w dyskusje zaangazowalo.
Mam wielka nadzieje, ze sie na mnie nie gniewacie a dyskusja jest piekna
sama w sobie.
na razie pa
wojtek

35. Data: 2002-06-05 20:44:02

Temat: Re: pytanko lingwistyczno - ogrodnicze - ance
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kanczapa (n z kreseczka czyli 'ni') :))
>
> Anka
>
>kanciapa z ni
Wojtek

36. Data: 2002-06-05 20:53:32

Temat: Re: Wojtek, pleasse ... !!! JESTEM1111111111111111
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> smokol (Wielkopolska)
>
> Dorwawszy sie wieczorkiem i przejrzawszy Panstwa glosy - oto, co chce
powiedziec:
1. Zaszczyconym faktem tak wielu glosow.
2. Zazenowanym moralnym obowiazkiem wyboru. Nie che mowic, ze wszystko bylo
piekne....
tak na prawde, to na kolana rzucil mnie Jerzy zae swoim DREWNIAKIEM !!!!
Kochani - czyz To nie jest to??????
co do miejsca....zauwazcie, ze ono w wiekszosci przypadkow przychodzi do nas
"samo z siebie"... z przypadku, wrazenia, przezycia.
Ufam, ze i my jakos pewnego dnia to nazwiemy i pewnie w sposob dla niemal
nikogo niezrozumialy, ale NASZ, o czym nie omieszkam opowiedziec.
Ale DREWNIAK?!Q!
Jesli pozwoli Jerzy - sprobuje oswoic tegoz DREWNIAKA!
Wojtek Pa

37. Data: 2002-06-05 20:59:50

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> ;-)
> Tylko, że ono właśnie takie musi być.

Czyli urokliwe :-) fakt - musi..... Oj, dobrze przynajmniej, ze wszystkie
rozne angielskie na balkonie mi sie przyjely i powojnik kwitnie tak
intensywnie - prawdziwe male uroczysko ;-))

Pozdrawiam wiosennie

Marzenna Kielan
www.akwarium.pl
AkwaForum

38. Data: 2002-06-05 21:38:46

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozne angielskie na balkonie mi sie przyjely i powojnik kwitnie tak
> intensywnie - prawdziwe male uroczysko ;-))

Hmm.W uroczysku to tylko dziwożony i inne takie mieszkają .

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

39. Data: 2002-06-05 21:41:24

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech P <d...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Jesli pozwoli Jerzy - sprobuje oswoic tegoz DREWNIAKA!

A czy nie ładniej jest - DREWUTNIA???

Pozdrówki -Jagoda

40. Data: 2002-06-05 22:04:56

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm.W uroczysku to tylko dziwożony i inne takie mieszkają .

Eee tam ;-)) Czasem mozna tez trafic i na dziwomęża ;-) To tez baaardzo
interesujacy gatunek i nawet sobie przyspiewuje czasem ;-)

Pozdrawiam :-)

Marzenna Kielan
www.akwarium.pl
AkwaForum

BAMBUS - SPRZEDAM
gołębie odchody?
Altanka
byliny-polskie odpowiedniki lacinskich nazw
smokol szuka kory ... !