pytanko o firmę mulinki

1. Data: 2003-04-08 15:48:58

Temat: pytanko o firmę mulinki
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny jaka firma ma mulinki które są wyrażone jako 6000 coś tam -
wszystkie są sześciotysięczne. Może ktoś posiada przelicznik na DMC -
dziękuję ślicznie pięknie i radośnie

Magda

1. Data: 2003-04-08 17:58:41

Temat: Re: pytanko o firmę mulinki
Od: "Kaja " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W programie Haftek numery szesciotysieczne przynaleza do nici o nazwie J&P.
Nie mam pojecia co to za nici ale moze Tobie cos to mowi.
Pozdrawionka

Kaja :))

1. Data: 2003-04-08 18:23:35

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://www.findstitch.com/resources/conversion.cgi/f
rom,dmc/to,jpcoats

tu sa przeliczniki DMC->J&P

MonikaB

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-04-08 18:48:54

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tu sa przeliczniki DMC->J&P

Dziekuje bardzo

Magda

1. Data: 2003-04-08 18:51:35

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W programie Haftek numery szesciotysieczne przynaleza do nici o nazwie
J&P.
> Nie mam pojecia co to za nici ale moze Tobie cos to mowi.
> Pozdrawionka

ale J&P ma różne wielkości a ja we wzorze mam różne kolory i oznaczone tylko
sześciotysięcznymi numerami więc to chyba nie J&P :(((( dalej proszę o pomoc

Magda

1. Data: 2003-04-08 19:02:28

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale J&P ma różne wielkości a ja we wzorze mam różne kolory i oznaczone
tylko
> sześciotysięcznymi numerami więc to chyba nie J&P :(((( dalej proszę o
pomoc

Bo Monika Ci podała przeliczniki na J&PCoats a J&P a J&PCoats to
prawdopodobnie dwie rozne numeracje-firma przechodzila rozne przeobrazenia i
stad ten galimatias,zerknelam do archiwum i Ania Deregowska w watku z 22
sierpnia wyjasnia zagadke roznych Coatsow,czyli streszczajac-jedna marka a
rozne oznaczenia w zaleznosci z jakiej fabryki wyszly nici.

Pusia

1. Data: 2003-04-08 20:33:16

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sierpnia wyjasnia zagadke roznych Coatsow,czyli streszczajac-jedna marka a
> rozne oznaczenia w zaleznosci z jakiej fabryki wyszly nici.

W takim razię może ktoś ma przelicznik do tego drugiegi J&P

Magda

1. Data: 2003-04-08 20:50:00

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Moze to ci pomoze:
"Poniewaz tez podejrzewalam, ze to Dimensions - szukalam przeliczników i
znalazlam na 2 stronach:
http://www.lilootes.com/aconversions.htm
http://www.cs.wisc.edu/~boris/maha/x_stitch/xstitsh_
table_JP.html

Z tym ze na tej drugiej (rosyjskiej) mozna przeczytac, ze Dimensions to
J&PCoats po modyfikacji, tj. jesli numer Dimension jest 5-znakowy to
odejmuje sie pierwsza cyfre, a pozostale to sa numery wg J&PCoats. A jesli
jest 6-cyfrowy, to niestety nie ma odpowiednika, bo zostal wyprodukowany
specjalnie dla Dimensions. Dziewczyna pisze, ze takie informacje otrzymala
bezposrednio w Dimensions.
Porównalam tabele z obu stron, ale niestety - przeliczniki na DMC nie za
bardzo sie zgadzaja. Wiec dalej jestem w kropce.
Balbina"

MonikaB

----

1. Data: 2003-04-08 20:52:56

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://ladywillow.home.mindspring.com/Cross_Stitch/C
onversion_Charts/Dimenso
nGold_DMC_pg1.htm
Zobacz tu, to chyba jednak cos ma do czynienia z tym Dimensions (post
Balbiny), jakas specialna linia kolorow - same 666666666666666666-tki

xxx pomocy
Czy ktoś lubi szydełkować?
free dla amatorek xxx
grochem o sciane :)