(raczej OT) Meżczyzna - synonim przestępcy

1. Data: 2002-12-04 17:33:18

Temat: (raczej OT) Meżczyzna - synonim przestępcy
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Właśnie przeczesuje sieć w poszukiwaniu pewnych grafik tematycznych. Wśród
nich kobieta i mężczyzna. Gdy wpisałem w google kobieta - masa hitów.
Erotyki ptaktycznie wcale ;) Uśmiałem się jednak gdy zacząłem wyszukiwać
na hasło mężczyzna - bardzo dużo portretów pamięciowych przestępców! :))
Czy mężczyzna jest godny narysowania tylko po popelnieniu przestępstwa? ;)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-12-04 17:56:00

Temat: Re: (raczej OT) Meżczyzna - synonim przestępcy
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg pisze w news:aslf2t$2q6$1@news.tpi.pl

> Czy mężczyzna jest godny narysowania tylko po popelnieniu przestępstwa? ;)

Żeby było sprawiedliwie - rok temu na zlocie Mania i Mefisto
rysowali portret pamięciowy także kobiety. :-))))

--
Pozdrowieństwa,
Daga

1. Data: 2002-12-04 22:00:38

Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy mężczyzna jest godny narysowania tylko po popelnieniu przestępstwa? ;)

To coś dla mnie :))))))))))))))))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-12-05 13:33:07

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Daga" w news:20021204185517.1AAE.ZIRAEL@NOSPAMpoczta.onet.pl napisał(a):

> Żeby było sprawiedliwie - rok temu na zlocie Mania i
> Mefisto rysowali portret pamięciowy także kobiety. :-))))

A w sieci znalezc mozna? Jesli nie to... no wlasnie ;)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2003-01-29 23:08:01

Od: "kapuha" <k...@m...prof.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba nadal kobieta jest od kuchni i sexu, a facet od zabijania i
ewentualnie gwaltow ;)
wiecie dlaczego kobieta wyglada z kuchni??
bo ma za dlugi lancuch- oto ulubiony( ostatnio) kawal moich przyjaciol z
teatru
pozdr. Kasia

--
Kapuha
"mrok na schodach,

Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aslf2t$2q6$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2003-01-30 22:03:50

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kapuha" w news:b19nr4$7ev$3@news.tpi.pl napisał(a):

> chyba nadal kobieta jest od kuchni i sexu,

Zaraz sie okaze ;-)

Kapuha... odpowiada sie pod cytatem, a nie nad, wycina sie zbedne cytaty,
masz za dlugi podpis i pare innych drobnostek ;-) Osobiscie uwazam tez, ze
nie ma sensu wracac do tak starych watkow - to wprowadza tylko zamet. Po
co wracac do przyszlosci kiedy terazniejszosc sporo ciekawostek przynosi?
;-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

Transkomunikacja
w ubiegłym roku
re: czy ktos jest tu zadowolony z zycia???
czy ktos jest tu zadowolony z zycia????
reinkarnacja i metempsychoza