rak jelita grubego

1. Data: 2006-09-22 20:53:44

Temat: rak jelita grubego
Od: m...@w...de szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich cieplo i goraco prosze o pomoc.
Nie bede sie rozpisywac o pomylkach lekarskich,lapowkarstwie itd.
Wkazdym razie po nieciekawych przejsciach nasza ukochana babcia i mama
ma przed soba chemie .Zalezy mi teraz (10 pazdiernika sie zaczyna) na
opinii tych,ktorzy byc moze wiedza ,czy onkologia w Rybniku Orzepowice
jest dobra placowka lekarska czy lepiej postarac sie zalatwic chemie w
Gliwicach.
Chcemy dla niej jak najlepiej,lecz nauczeni zlymi doswiadczeniami boimy
sie sami nie znajac sie na tym doradzac lub odradzac.

2. Data: 2006-09-23 06:49:54

Temat: Re: rak jelita grubego
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@w...de> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> Chcemy dla niej jak najlepiej,lecz nauczeni zlymi doswiadczeniami boimy
> sie sami nie znajac sie na tym doradzac lub odradzac.

Radę mam tylko jedną. Kompletnie z diety wyeliminować pieczywo z uwagi na
nieprzyswajalny błonnik, który bardzo drażni jelito chorego. Taka rada
świetnie zdaje egzamin przy zapaleniach jelita grubego.
Pozdrawiam Jurek M.

Re: pytanie do dawców krwi
Antybiotyki i alkohol
Co byś wybrał: lekarza, czy komputer?