rak żołądka - gdzie leczyć

1. Data: 2005-09-30 08:36:46

Temat: rak żołądka - gdzie leczyć
Od: d...@p...gazeta.pl (Dorito) szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was zna jakieś ośrodki specjalizujące się z raku żołądka?
Najlepiej zagraniczne.

Choroba: Signet Ring Cell Carcinoma.

Pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2005-09-30 10:18:57

Temat: Re: rak żołądka - gdzie leczyć
Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Instytut onkologii im.Marii Skłodowskiej-Curie jest bardzo cenioną sobie
przez pacjentów placówką.

3. Data: 2005-09-30 11:24:00

Od: d...@p...gazeta.pl (Dorito) szukaj wiadomości tego autora

"Zoka" <f...@o...pl> napisał(a) coś takiego:

>Instytut onkologii im.Marii Skłodowskiej-Curie jest bardzo cenioną sobie
>przez pacjentów placówką.

ekhm ... nie potwierdzam.
akurat miałam pecha byc pacjentka tejze instytucji.

1. brak pieniedzy na leki i diadnostykę => zredukowane kuracje
i zbyt rzadkie/ mało dokładne badania.
2. czesto niesprawna aparatura - pod roentgen po prostu strach
wchodzic
3. pacjenci obsługiwani w trybie taśmowym - średnio pięć minut
na jednego. Czy naprawdę to wystarczający czas na dokładne
badanie?
4.no i ta arogancja lekarzy. wciskanie ludziom kitu, ze nikt nie
zaoferuje im lepszego poziomu usług w sytuacji, gdy z reguły jedynym
dostępnym badaniem jest obmacanie blizny pooperacyjnej ...

Dlatego głównie pytałam o instytuty zagraniczne.
O ile lekarze bywają różni (i nawet w Instytucie Onkologii M. S-C.
zdarzają się bardziej empatyczne przypadki) to ograniczenia
finansowo-natłokowe będą takie same w całej naszej prześwietnej
służbie zdrowia.

pozdrawiam
Dorota

4. Data: 2005-09-30 11:33:36

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam zupełnie inne zdanie na temat tej kliniki.
Wszystko w jak najlepszym porządku.. i lekarze, i badania, i atmosfera.
O ile można powiedzieć, że szpital onkologiczny jest git, to ten właśnie
jest git :)

5. Data: 2005-09-30 12:10:52

Od: d...@p...gazeta.pl (Dorito) szukaj wiadomości tego autora

"Zoka" <f...@o...pl> napisał(a) coś takiego:

>Ja mam zupełnie inne zdanie na temat tej kliniki.
>Wszystko w jak najlepszym porządku.. i lekarze, i badania, i atmosfera.

no, nie wiem może w takim razie zależy to od oddziału.
a z ciekawości spytam - jakie więc maiałaś badania?

D.

6. Data: 2005-09-30 13:31:59

Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogólne badania z krwi.. morfologie i takie tam.
Badanie genetyczne na wykrycie genu BRCA1 i BRCA2.
Rezonans magnetyczny.

7. Data: 2005-10-03 08:04:47

Temat: Re: rak żołšdka - gdzie leczyć
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Badanie genetyczne na wykrycie genu BRCA1 i BRCA2.

1) gen BRCA1 i BRCA raczej każdy powinien mieć. Nawet po dwa allele 2)
jeśli wykrywać to ich mutację. Tylko nie bardzo rozumiem po co.

Krzysiek, EBP
Przeciwieństwem poprawnego twierdzenia jest twierdzenie niepoprawne.
Przeciwieństwem ważnej prawdy jest inna ważna prawda

Dobry okulista w Warszawie
Ciśnienie
Mnóstwo wągrów (czarnych kulek ) na nosie - uciążliwy problem
Kaszel - juz nie zabawne
rak piersi