rana po rafie

1. Data: 2007-09-12 23:28:39

Temat: rana po rafie
Od: "Agnieszka S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Na wakacjach nabawilam sie rany od rafy koralowej na goleni lewej nogi.
Zaczelo cos niedobrego sie z tym dziac i Egipski farmaceuta dal mi masc z
antybiotykiem (niestety nie pamietam nazwy, ale pomoglo). Teraz
zablizniajaca sie rana swedzi, tworza sie zgrubienia. Czym to traktowac,
zeby sie sensowniej goilo? Niefajnie by bylo na zawsze miec taka pamiatke
na nodze :/

pozdrawiam

A.S.

2. Data: 2007-09-13 08:00:32

Temat: Re: rana po rafie
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka S." <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zeby sie sensowniej goilo? Niefajnie by bylo na zawsze miec taka pamiatke

Rany trzeba dezynfekować. Czym to robisz?
S*

3. Data: 2007-09-13 11:07:09

Od: "Agnieszka S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> S*

Wczesniej robilam to woda utleniona, potem smarowalam mascia z antybiotykiem
Fusiderm (Fusidic acid). Teraz juz wszystko jest zasklepione, strupki
zeszly, ale wciaz sa takie niefajne zgrubienia.

pzdr
A.S.

4. Data: 2007-09-13 18:22:06

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka S."

> Wczesniej robilam to woda utleniona, potem smarowalam mascia z
> antybiotykiem Fusiderm (Fusidic acid). Teraz juz wszystko jest
> zasklepione, strupki zeszly, ale wciaz sa takie niefajne zgrubienia.

Zauważyłem że wszystko ładnie się goi po zwilżaniu roztworem siarczanu
magnezu (gorzka sól). To jest jadalne i nie może zaszkodzić. Dezynfekuje i
zwalcza grzybice (jak SO2 i inne związki siarki). W sam raz po antybiotyku.
Kup w aptece, rozpuść w małej ilości wody (roztwór nasycony) i nasączaj. Im
częściej tym lepiej.
S*

5. Data: 2007-09-13 20:53:22

Od: "Agnieszka S." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwalcza grzybice (jak SO2 i inne związki siarki). W sam raz po
> antybiotyku. Kup w aptece, rozpuść w małej ilości wody (roztwór nasycony)

Dzieki wielkie za rade, jutro lece do apteki :)

pzdr
A.S.

Gdzie szukac przyczyny?
zapalenie kaletki w kolanie
Kłócie poniżej mostka
cukier
troche z innej beczki - gdzie to moge kupic