raport zdaje;-)

1. Data: 2004-04-21 20:45:01

Temat: raport zdaje;-)
Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

wpadlam na moment, znalazlam nowa swietna diete, praca:-) 14, 16 h na
dobe;-)))rano porzadne sniadanko, chlebek ciemny z dzemikiem
co 2,3 godziny wcinam salatkie, jabluszka, popijam soczkiem, brakuje tylko
ruchu:((((
pozegnalam sie z kolejnymi 3 kilogramami
pozdrawiam i sciskam
aducha

2. Data: 2004-04-21 20:49:52

Temat: Re: raport zdaje;-)
Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

klamliwa eulalia <a...@r...megapolis.pl> napisał(a):

> [...]
> ruchu:((((
> pozegnalam sie z kolejnymi 3 kilogramami

he he koń by sie usmiał

3. Data: 2004-04-21 21:11:11

Temat: Re: raport zdaje1
Od: b...@w...pl (BEATA) szukaj wiadomości tego autora

to nie żart ja pracuję po 12 14 h na dobe od pół roku tak rypię i brak mi
już 8 kg ale do zzutu mam jeszcze z15 kg
tyle się nazbierało u mnie
myślę ,że do końca roku pozbęde się tego balastu ale wykończę się
też --chyba
No cóż figura wymaga poświęceń
Beata

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2004-04-22 07:20:53

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> he he koń by sie usmiał

czy potrafisz pisać bardziej na poziomie ??

5. Data: 2004-04-22 08:00:53

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> czy potrafisz pisać bardziej na poziomie ??

Masz jeszcze jakieś złudzenia?

Sowa

6. Data: 2004-04-22 08:20:55

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> czy potrafisz pisać bardziej na poziomie ??

czy aby na pewno pisze to "Czarny"? no no braku "odwagi" nie mozna odmowic

Jurek

mam dosc
Dobry dietetyk we Wrocławiu.
zalamalam sie