rarytasy z ogrodu Bogu Radzimierskiego

21. Data: 2000-03-31 18:17:21

Temat: Odp: rarytasy z ogrodu Bogu Radzimierskiego
Od: Sławomir Siudziński <s...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:CbGE4.15639$a...@n...tpnet.pl...

> Co nie znaczy, że nie miałabym ochoty na więcej.
>
> Majka

Oh!!!
Te kobiety......
s...@w...com.pl

22. Data: 2000-03-31 18:56:03

Temat: Re: rarytasy z ogrodu Bogu Radzimierskiego
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Cyclamen hederifolium syn.neapolitanum wyrastaja w drugiej polowie jesieni
(Wlochy ,Turcja)
Pielegnuj je, cenna roslina.
Pozdrawiam,Boguslaw.
23. Data: 2000-03-31 19:38:31

Temat: Posty
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Przykro mi bardzo ze Pan,Pan,Pan, K.K. nie przyznal mi postow jerza.
Sadze ze i tak dzisiaj nie dam rady,gdyby chociaz uprzedzil mnie wczesniej.
Rozzalony Boguslaw (:-.........

24. Data: 2000-03-31 20:02:19

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Peccatur intra et extra (grzeszono z jednej i drugiej strony)
Horacy
Pozdrawiam,Boguslaw.

25. Data: 2000-03-31 20:13:32

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Chcialbys ja zniszczyc ,czy przesadzic do swojego ogrodu.
Napisz ktora ,a porozmawiam z Nia, czy bedzie chciala przejsc do Ciebie.
Pozdrawiam,Boguslaw :)))
26. Data: 2000-03-31 20:27:06

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mysle ze za Twoim przyzwoleniem nie bedzie kilka.
Pozdrawiam,Boguslaw.
27. Data: 2000-04-01 15:32:14

Temat: Re: Posty
Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przykro mi bardzo ze Pan,Pan,Pan, K.K. nie przyznal mi postow jerza.
> Sadze ze i tak dzisiaj nie dam rady,gdyby chociaz uprzedzil mnie
Witam, Bogusławie, nie żałuj, one nie były aż tak wiele warte, idź swoja
drogą bo jest słuszna. Ty wiesz co piszesz. Niech inni się od ciebie uczą i
podbierają, ja też mam na to ochotę ale wiem, że dopóki nie stworzę warstwy
próchniczej, to tylko byłaby strata.
Pozdrawiam, Jerz.

28. Data: 2000-04-03 05:27:55

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezwzglednie i absolutnie przesadzic do swojego ogrodka. Nie jestem typem
czlowieka stworzonym do niszczenia czegokolwiek, a juz na pewno nie roslin
:-))
pozdrowka
Jarek
Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00c401bf9b4c$f4815680$8d1da0d4@l3d6w8...

29. Data: 2000-04-03 13:00:17

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał:

> Witam!
> Nie ma sprawy ,akurat milka amurskiego mam sporo.
> Pozdrawiam,Boguslaw.
Czy mogę poprosić o Twój adres e-mailowy w celu dogrania
"interesu" ?
Niestety, sobotni zwiad po szkółkach nie przyniósł sukcesu
w postaci miłka amurskiego. Za to dokupiłem dwa wiosenne do
mojego. Z ciekawostek kupilismy pomarańczowego rododendrona
"Bałałajka" i pełnego niebieskiego powojnika.
Krzysztof

Zakładanie ogrodu
łąka kwietna
Rozmnażanie storczyków gruntowych- pytanie.
Drzewa w donniczce
Wysiewanie i wschodzenie