ratunku

1. Data: 2002-05-18 23:09:14

Temat: ratunku
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

robię bluzkę na drutach i zniknął mi adres strony ze zdjęciem jak ktoś by mi
ał jalieś strony ze wzorami i mi je udostępnił to może bym znalazła tam swoj
ą bluzkę. Wściekam się strasznie bo nie lubię robić na drutach tylko na szyd
łku a ta bluzka jest robiona na drytach i męczę się z nią cholernie a na dod
atek zniknął mi wzór i nie wiem jak mam zrobić szelki.Bluzeczk ma być na sze
lkach z przodu jest zrobiony warkocz. Jak by ktoś coś takiego widział to pro
szę o kontakt!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2002-05-19 03:28:01

Temat: Re: ratunku
Od: "Maria Stewart" <M...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
sze
> lkach z przodu jest zrobiony warkocz. Jak by ktoś coś takiego widział to

Aniu wspolczuje Ci Ale powiedz nam czy to byla polska strona czy jakas
zagraniczna. Moze warto bys sprobowala poszukac w Google. Podaj nam
troche wiecej informacji. Pozdrowienia Maria

1. Data: 2002-05-19 09:31:50

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Stewart <M...@t...com.au> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ac7681$5ee$...@n...onet.pl...

> [...]
> troche wiecej informacji. Pozdrowienia Maria
>
> o była polsak stronamoja koleżanka znalazła ją przez grupy dyskusyjne ale
nie zapisała i gdzieś nam znikneła na tej stronie były wzory na szydełko na
druty do wyszywania i chyba jeszcze inne. Bluzki były prezentowane na
modelkach chyba skanowane były te zdjęcia i krótki opis jak je zrobić.

1. Data: 2002-05-19 09:37:53

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ac6mr1$nb$...@n...tpi.pl...
> [...]
sze
> lkach z przodu jest zrobiony warkocz. Jak by ktoś coś takiego widział to

Jesli masz na mysli bluzke w odcieniach zieleni, to jest na mojej stronie.

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella

1. Data: 2002-05-19 10:08:38

Od: "Pusia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie zapisała i gdzieś nam znikneła na tej stronie były wzory na szydełko

Moze poszperaj w archiwum naszej grupki,masz tam wszystkie adresy bodajze
od wrzesnia.. www.niusy.onet.pl
Powodzenia i cierpliwosci
Pusia

1. Data: 2002-05-19 12:59:59

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ac7s0v$ruu$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik Ania <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:ac6mr1$nb$...@n...tpi.pl...
> mi
> swoj
> szyd
> dod
> sze
> pro
>
> Jesli masz na mysli bluzke w odcieniach zieleni, to jest na mojej stronie.
>
> Elzbieta
> http://strony.wp.pl/wp/tomella
>
> dziekuję bardzo jesteś kochana to żeczywiście twoja strona uratowałaś moją
bluzkę i dobry chumor wielkie dzieki

FRYWOLITKI
spotkania regionalne - Spotkanie Grupowe
Autorzy..
znikła stronka
dinozaury