ratunku, mrowki (OT)

1. Data: 2002-05-03 14:10:55

Temat: ratunku, mrowki (OT)
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kto mial w domu faraonki??? Dzis odkrylam kilka obok lozka, walnelam w nie
pismem "Polityka", po czym na scianie pojawilo sie znienacka chyba z
50...Zatem sa chyba w parkiecie lub pod nim. Co robic? Poza tym, zeby je
zaakceptowac, oczywiscie....
Kaska

1. Data: 2002-05-03 14:14:25

Temat: Re: ratunku, mrowki (OT)
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Nowak <k...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> pismem "Polityka", po czym na scianie pojawilo sie znienacka chyba z
> 50...Zatem sa chyba w parkiecie lub pod nim. Co robic? Poza tym, zeby je

kupić specjalne płytki na mrówki, odpakowujesz z folii, rozkładasz w każdym
pokoju i mrówki się wyprowadzają na czas określony na opakowaniu. To działa,
w poprzednim mieszkaniu mieliśmy faraonki, zapewniam, że łatwiej się ich
pozbyć niż karaluchó. No i zawsze to mniejsze. Tylko babcia raz zostawiła
jogurcik czy jakiś kefir na stole i posżła się w nocy napić, ale potem pluła
faraonkami :)))

Wkn

1. Data: 2002-05-03 14:19:08

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pismem "Polityka", po czym na scianie pojawilo sie znienacka chyba z
> 50...Zatem sa chyba w parkiecie lub pod nim. Co robic? Poza tym, zeby je

Ja bym poszedl do zoo i wypozyczyl mrowkojada :)
A tak na powaznie to jak Ci beda mocno dawaly sie we znaki to chyba nie
zostanie nic innego jak jakies chemikalia zastosowac.
No chyba ze sa jakies zapachy co by te mrowki odstraszyly.

Dominik.

1. Data: 2002-05-03 14:27:12

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> kupić specjalne płytki na mrówki, odpakowujesz z folii, rozkładasz w
każdym
> pokoju i mrówki się wyprowadzają na czas określony na opakowaniu. To
działa,

Ok, sa te plytki w sklepie obok mnie. Obawialam sie, ze nie zadzialaja bo
podobno NIC na faraonki nie dziala. W takim razie jutro je kupie!
Kaska

1. Data: 2002-05-03 14:27:54

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Domin" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zostanie nic innego jak jakies chemikalia zastosowac.
> No chyba ze sa jakies zapachy co by te mrowki odstraszyly.

A moje koty...w ogole nie reaguja. Przygladaja im sie tylko.....K

1. Data: 2002-05-03 14:45:58

Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pismem "Polityka", po czym na scianie pojawilo sie znienacka chyba z
> 50...Zatem sa chyba w parkiecie lub pod nim. Co robic? Poza tym, zeby je

Poszukaj w sklepie srodka FARATOX.
Nie dosc, ze skuteczny to w dodatku polski :)
Przeczytaj UWAZNIE instrukcje stosowania!

Znam producenta tego srodka i wiem, ze dziala na 100%.

Dobrze by bylo, gdybys porozmawiala z sasiadami
z gory/dolu/boku - za 99% tez maja mrowki faraona,
tylko o tym nie wiedza. Niech tez zastosuja ten srodek.

Wlasciwie nie powinienem im robic reklamy, bo juz
nie wspolpracujemy, ale co mi tam ;)

Ps. W zadnym wypadku(!) nie daj sie namowic na
jakis srodek w aerozolu typu "Raid" czy inny Muchozol...

--
studio QbA Jakub Jewuła
skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

1. Data: 2002-05-03 15:29:36

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Borax...

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-05-03 16:06:29

Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Borax...

Chyba na odciski :)

1. Data: 2002-05-03 16:17:32

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 May 2002 18:06:29 +0200, "Jakub Jewula"
<b...@s...com.pl> wrote:

>Chyba na odciski :)

Zdziwil bys sie...

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-05-03 16:40:53

Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdziwil bys sie...

Nie - odciski odpadaja ;)

To nie jest temat na ta grupe -
przypadkiem sie troche na tym znam :)

pozegnanie na 1,5 tygodnia
Przepis na coś z serem i makiem
##Pizza##-dlugie
radioaktywny wieprzek
gdzie moge kupic olej sezamowy - w trojmiescie i okolicach?