realizacja recept

11. Data: 2005-04-30 17:44:49

Temat: Re: realizacja recept
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego od razu kierownik ...
tak jest w przepisach.
mniejsza o praktykę.

12. Data: 2005-07-10 21:45:07

Od: <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tisercin pakowany jest po 50tabletek przy dawkowaniu 1x1 wolno wydać 90 tabl
a za 10 tabl trzeba pobrac pieniądze na 100 % lub jeżeli pacjent nie będzie
chciał płacić to trzeba wydac tylko 1 op. Kleopatra

13. Data: 2005-07-11 08:01:09

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> Tisercin pakowany jest po 50tabletek przy dawkowaniu 1x1 wolno wydać 90 tabl
> a za 10 tabl trzeba pobrac pieniądze na 100 % lub jeżeli pacjent nie będzie
> chciał płacić to trzeba wydac tylko 1 op. Kleopatra

nie mąccie ludziom w glowach

ten tisercim mozna wydac tylko 1 opakowanie 50 tabletek i nic wiecej -
tak mówia przepisy

a jak ktos wyda te 10 na 100% to jest to zlamanie prawa i wydanie leków
bez recepty, a potem juz latwo dawac wszystko co ludzie chca byle tylko
brac 100% ceny i sie potem ktos u mnie oburza ze mu nie dam jaiegos
tridermu, laticortu itp. rzeczy jak to tylko taka masc na uczulenie i
dostawal ja bez recepty caly czas

http://www.gaspares-home page.de/ Forum Chat Photo gallery Homepage Reisen webseit
tabcin
Jan Paweł II