realizacja recept MZPOM 31 bez kodów

1. Data: 2005-02-24 20:37:59

Temat: realizacja recept MZPOM 31 bez kodów
Od: "Asia Krzystek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
-- Jeastem z województwa śląskiego, a dokładnie z Gliwic,Tutejszy oddział
NFZ twierdzi iż recepty MZPOM 31 można realizować ze zniżką do końca czerwca
bieżącego roku , natomiast NFZ w Katowicach poinformował mnie , że moc
zniżkową mają tylko blankiety wydrukowane przed ,wrześniem 2004 roku.Jak
realizować recepty wypisane na blankietach na których nie ma daty druku.
Pozostaje jeszcze kwestia refundacji.tzn:co wpisać zamiast kodu ? (
wpisywanie zer w miejsce kodu traktowane jest jako błąd i recepty te wróciły
z refundacji ) Nie wiem jak w innych województwach , ale w śląskim rzekomo
na pewno powinno się zrealizować bez kodu te recepty, które są opisane jako
.recepty z byłej 7 i 15 KCH. Niestety brak kodu je "dyskwalifikuje" w
momencie sprawdzania w NFZ, a wiec realizować ze znizką czy tez nie , bo z
tego co wiem to panuje tu "wolna amerykanka"
--
Asia

2. Data: 2005-02-25 07:13:09

Temat: Re: realizacja recept MZPOM 31 bez kodów
Od: "Wall" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Być może wystarczy wpisać tylko regon świadczeniodawcy i numer lekarza. W
każdym razie w woj. podlaskim taki schemat funkcjonuje dla innych województw
gdzie na recepcie nie ma kodu.

Wall

3. Data: 2005-02-26 21:35:14

Od: "Asia Krzystek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za pomoc , ale to niestety nie działa.W śląskim musi być uwzględnione
wszystko- kody też.
Asia

Użytkownik "Wall" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Być może wystarczy wpisać tylko regon świadczeniodawcy i numer lekarza. W
> każdym razie w woj. podlaskim taki schemat funkcjonuje dla innych
> [...]

cilest
Augmentin (zawiesina dla dzieci)
Specjalizacja z farmacji aptecznej - help!
[Wroclaw] IV rok farmacji
Etyka farmaceuty