Re: rebus

From: "uookie" <u...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: rebus
Date: 16 Jun 2006 13:42:17 -0700

Himera napisał(a):
> Tak na wstepie to czesc co u ciebie, fajnie cie widziec, dawno cie nie bylo,
> a po drugie to przestac jarac maryche, powalilo cie marycha i srodki od
> depresij?
> Po trzecie to dobrze zes zrobil z ta robota.

witam witam.. tak, akcja z tą pracą to nie był najlepszy pomysł.
zamierzenie było takie, że pomyślałem sobie, że jak będę
pracował na tej stacji, 24 godziny non stop, a potem 24 godziny
przerwy, to w tym czasie jak będę pracował, będę pisał moją
prace magisterską. ogólnie wszystko mnie rozprasza i nie mogę sie na
niej skupić, a gdybym zamknął sie w budce dwa metry na trzy bez
dostępu do internetu, to może wreszcie bym tę prace zaczął pisać,
choćby po prostu z nudów, bo ruch na tej stacji jest niewielki wiec
czasu miałbym wiele ;)

a co do trawencji jarancji.. to sie już chyba nie odłucze palić. po
prostu kocham ten stan, gdy jestem zbakany i słucham sobie jakiejść
dub'owej muzyczki z San Francisco i kiedy porusza mnie każdy dźwięk,
niczym wiatr poruszaja każdy liść na drzewie. i w ogóle ja sie już
z maryśką ożeniłem; nie mam dziewczyny i nie zanosi sie żebym
miał, a mam już 24 lata, wiec wypadałoby sie ustosunkować, czy
jestem homo czy hetero, czy mono czy poli.. a ja nic, tak pale sobie od
kilku lat i tak mi zostało. czytałem gdzieś, że jak sie pali
trawkę to jest wieksze prawdopodobieństwo ukształtowania sie u
palącego posatwy homoseksualnej. mi mam nadzieje że to nie grozi..
wprawdzie jestem cholernie nieśmiały w stosunku do kobiet, a kiedy
już sie z jakąś zaprzyjaźnie, to traktuje mnie ona jak koleżankę,
a nie faceta, to i tak uważam, że mój heteroseksualizm jest
oczywisty ;)

pozdrawiam
Ł.