recepta

1. Data: 2001-02-15 12:51:36

Temat: recepta
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie czysto teoretyczne: Jak powinna wygladac poprawnie wypelniona
recepta..
1. u gory z lewej strony pieczec
2. u gory z prawej strony kasa chorych.. (jak sie wpisuje mazowiecka kase
chorych np. ??????, to nie jest tajne mozna przeciez powiedziec ??? )
3. Nizej to wiadomo imie nazwisko i adres..
4. Potem zaznacza sie czy bezplatny czy pelnoplatny itp.. jesli pelnoplatny
to nic tam sie nie skresla ????
5. Potem jest recepta czyli nazwa leku.. np. Davercin..
6. Przy rubryce taksacja nic sie nie wpisuje ????
7. Nizej to juz z prawej strony pieczec i podpis lekarza..
8. a z lewej data.. Jak sie wpisuje date ??? wiem ze jest jakas zalecana
metoda..
Tak wyglada poprawnie wypelniona recepta ???
Pytam czysto teoretycznie z tego co wiem to izba zdrowia czy cos takiego
opublikowalo w internecie sposob wypisania poprawnie recepty.. i to jest
zgodne z prawem.. hmm tylko ze tam jest kilka stron A3 o wypelnianiu recept
i nie chce mi sie czytac..

2. Data: 2001-02-15 13:11:56

Temat: Re: recepta
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Feb 2001, Argon wrote:

> Tak wyglada poprawnie wypelniona recepta ???

nie wiemy - weszla nowa ustawa z nowymi wzorami ale
nikt tego jeszcze nie widzial - jedyny wiec adres gdzie
sie dowiesz jest na http://www.mz.gov.pl.

Ta stara musi miec pieczatke gabinetu lub zakladu
opieki zdrowotnej nr kasy prawidlowo przepisany
lek, okreslenie platnosci podpis i pieczatke lekarza
z adresem (to jest idiotyzm) domowym i numerem wykonywania
zawodu. Adresu domowego nie musza miec psychiatrzy.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-02-15 13:26:06

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>z adresem (to jest idiotyzm) domowym i numerem wykonywania
>zawodu. Adresu domowego nie musza miec psychiatrzy.

Czyli date mozna wypisac jak sie chce np. 15.2.2001 albo 15 luty 2001 albo
15.II.2001 ?????
A jesli chodzi o kase chorych to co wpisac w tej kratce jesli to jest kasa
mazowiecka..
Odpowiedz prosze.. bardzo mi zalezy

4. Data: 2001-02-15 15:39:44

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mazowiecka kasa chorych ma numer 17 ??? i tylko ten numer trzeba wpisac w
kwadrat ???
musi byc ten numer jesli recepta jest pelnoplatna?

5. Data: 2001-02-15 17:10:20

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za okazana mi pomoc.. moje pytanie nie jest juz aktualne

6. Data: 2001-02-16 13:15:24

Od: "Ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Argon" <a...@a...net> napisał w wiadomości

> mam pytanie czysto teoretyczne: Jak powinna wygladac poprawnie wypelniona
> recepta.. [ciach]

Popraw mnie jesli sie myle:
Jesli jestes lekarzem, nie musisz o to pytac.
Jesli nie jestes lekarzem, po co Ci ta wiedza?
Lekarz Ci wypelni recepte.
Chyba ze chcesz ja sobie sam wypelnic, czyli
podrobic.
No comments.

---
Pozdrawiam
Ania

7. Data: 2001-02-16 18:12:15

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Jesli nie jestes lekarzem, po co Ci ta wiedza?
>Lekarz Ci wypelni recepte.
>Chyba ze chcesz ja sobie sam wypelnic, czyli

Nic nie chce podrobic, pytalem czysto teoretycznie..
pozatym mila Aniu te dane nie sa utajnione..
wystarczy wejsc na strone ministerstwa zdrowia i mozna obejrzec objasnienie
jak wypelnic recepte (tylko ze tam to jest opisane niezybyt zwiezle....)
Uwazam za calkowicie nieuzazadnione Twoje podejrzenia.. i radze nastepnym
razem zastanowic sie dwa razy jesli kogos chcesz o falszerstwo posadzic..
Nie pozdrawiam Argon..

8. Data: 2001-02-18 02:49:57

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mazowiecka kasa chorych ma numer 17 ??? i tylko ten numer trzeba
wpisac w
> kwadrat ???
> musi byc ten numer jesli recepta jest pelnoplatna?

17 to ma na pewno Branzowa Kasa Chorych dla Sluzb Mundurowych, zreszta
chcesz falszowac recepty czy je wypisywac zgodnie z prawem? Bo jesli to
dugie, to wiesz doskonale jaki numer ma kasa, z która masz umowe.
Tatiana

9. Data: 2001-02-24 12:19:49

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>chcesz falszowac recepty czy je wypisywac zgodnie z prawem? Bo jesli to
>dugie, to wiesz doskonale jaki numer ma kasa, z która masz umowe.

Nic nie chce falszowac.. kasa ma numer 07R mazowiecka kasa chorych.. ot caly
problem z glowy.. a po 2 pytalem czysto teoretycznie... kto wie, moze
kiedys zostane lekarzem :)

Ciśnieniomierz SOEHNLE
do sprzedania elektroniczne noze chirurgiczne
ortodonta
alkohol we krwi
Resekcja