red bull a zdrowie

1. Data: 2007-05-09 20:43:20

Temat: red bull a zdrowie
Od: "czerwony byk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy codzienne picie red bulla 250 ml moze jakos niekorzystnie odbic sie na
zdrowiu?

Czerwony byk

2. Data: 2007-05-09 21:33:18

Temat: Re: red bull a zdrowie
Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

oslabia watrobe, wyplukuje sole mineralne, ogolnie rzecz biorac chemia
jakiej malo, pozatym 1 puszka nic nie daje, lepiej wody sie napij.

3. Data: 2007-05-10 05:23:45

Od: "czerwony byk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oslabia watrobe, wyplukuje sole mineralne, ogolnie rzecz biorac chemia
> jakiej malo, pozatym 1 puszka nic nie daje, lepiej wody sie napij.

wode pije
rzecz w tym ze sprobowalem red bulla i zauwazylem b. korzystny wplyw na moje
samopoczucie.
nie robie tutaj zadnej reklamy .
wyraznie sie ozywiam , mam ochote do pracy i zycia , jestem b. odporny na
stress , mam wiecej energii do pracy- dzialanie podobne nieco do kawy- ale
jakby skuteczniejsze , odbieram tylko jakos przyjemniej , zero bolow glowy
zwiazanych np ze zmiana pogody.
pilem przez ok 2 tygodnie dziennie jedna mala puszke rozcienczona w litrze
wody malymi porcjami przez niemal caly dzien i rzeczywiscie dziala jak "
elixir mlodosci".
Stad moja pytanie i obawa , czy aby wypita zawartosc jednej malej puszki
dziennie po dluzszym czasie uzywania nie odbije sie jakos niekorzystnie na
zdrowiu.

samo pojecie ze jest to chemia jeszcze niczego nie przekresla.
ostatecznie wraz z rozwojem i stosowaniem umiejetnym chemi srednia naszego
zycia sie wydluza.

4. Data: 2007-05-10 06:23:03

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.05.2007 czerwony byk <j...@o...pl> napisał/a:

> [...]
> jakby skuteczniejsze , odbieram tylko jakos przyjemniej , zero bolow glowy

Weź sobie szklankę wody i osłodź tak ze 4 łyżeczkami cukru. Albo zrób sobie
tak osłodzoną kawę. Wyjdzie na to samo.
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

5. Data: 2007-05-10 18:17:24

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 08:23, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:
> Weź sobie szklankę wody i osłodź tak ze 4 łyżeczkami cukru. Albo zrób sobie
> tak osłodzoną kawę. Wyjdzie na to samo.

Gdyby to było takie proste, to chyba by nikt nie wymyślał red bulla;)
Pozdr.
est

6. Data: 2007-05-10 19:29:14

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.05.2007 poranna.kawa <c...@g...com> napisał/a:

> Gdyby to było takie proste, to chyba by nikt nie wymyślał red bulla;)

Marketing jest wielki.

7. Data: 2007-05-10 21:16:17

Od: rrrrr <r...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

czerwony byk pisze:
i rzeczywiscie dziala jak "
> elixir mlodosci".
no proszę
a ja nałogowy kawiarz, potrzebowałem być pod parą do późnego wieczora,
nabyłem i zastosowałem profilaktycznie RB.
Efekt był taki że nic nie zrobiłem i musiałem iść spać bo nie byłem w
stanie nic zrobić
innym razem sytuacja się powtórzyła.
Więc nie kupuję już żadnych puszek z napojami tylko tradycyjną z fusami
i jest OK :)

8. Data: 2007-05-12 20:23:21

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> Weź sobie szklankę wody i osłodź tak ze 4 łyżeczkami cukru. Albo zrób
> sobie
> tak osłodzoną kawę. Wyjdzie na to samo.

On niech nie bierze, tylko ktoś za Jego plecami niech tak zrobi i poda jako
RB. "Efekt panaceum" gwarantowany :)
Pozdrawiam !
WOJO

Dbałość o układ krążenia-jako najpilniejsze wyzwanie każdego z nas ???
Duszności po intubacji
Duszności po intubacji
Torbiel skórna farmakologicznie?
guz tarczycy