redbull +amfetamina

1. Data: 2001-10-31 20:35:45

Temat: redbull +amfetamina
Od: "Jarek Ban" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, czy prawda jest, ze popularny napoj energetyczny (Redbull) ma w sobie
amfetamine ? (no moze nie amfetamine w czystej postaci, ale chociaz
skladniki potrzebne do jej zrobienia, ktore mieszaja sie w zoladku) ? Ten
napoj na serio "ozywia cialo i umysl" :P

Pozdrawiam
Jarek Ban

2. Data: 2001-10-31 20:57:31

Temat: Re: redbull +amfetamina
Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Ban" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> skladniki potrzebne do jej zrobienia, ktore mieszaja sie w zoladku) ?
ROFTL:)
a w plucach z tlenu i wodoru mozna otrzymac wode

3. Data: 2001-11-01 18:44:01

Od: s...@i...pl (-S-K-o-o-B-i-) szukaj wiadomości tego autora

Jarek Ban powiada: <j...@g...pl, 21:35, środa 31paź2001>

> [...]
> skladniki potrzebne do jej zrobienia, ktore mieszaja sie w zoladku) ? Ten
> napoj na serio "ozywia cialo i umysl" :P

slyszalemze jakas substancje podobna do kofeiny

Dobrze, ze sa inni. Poczujesz roznice.
Twoja nowa poczta. >> http://poczta.interia.pl/

4. Data: 2001-11-01 21:02:54

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skladniki potrzebne do jej zrobienia, ktore mieszaja sie w zoladku) ? Ten
> napoj na serio "ozywia cialo i umysl" :P

nieprawda...
ale nie zaszkodzi myslec ze tak wlasnie jest... - moze podziala...

adam

ps: z opowiesci mojej mamy wynika, ze w latach 70-tych amfetamine mozna bylo
kupic w aptece jako OTC... eh, lata 70-te....

adam

5. Data: 2001-11-01 22:35:23

Od: "BART" <B...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek Ban <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rpne2$rjf$...@n...tpi.pl...
> [...]
> skladniki potrzebne do jej zrobienia, ktore mieszaja sie w zoladku) ? Ten
> napoj na serio "ozywia cialo i umysl" :P

o ile pamietam to chodzi o "tauryne" srodek podobny w dzialaniu ale o wiiele
lagodniejszy

6. Data: 2001-11-02 00:22:41

Od: "Wojtek G." <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BART <B...@W...PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rsim9$hdg$...@n...tpi.pl...

> [...]
| sobie
Ten

| o ile pamietam to chodzi o "tauryne" srodek podobny w dzialaniu ale o

a skad, tauryna jest zwiazkiem z ktorym w watrobie sprzegaja sie kwasy
zolciowe i celem jego dodawania do napojow energetyzujacych jest
raczej wspomaganie odtruwania organizmu.

Wojtex

7. Data: 2001-11-02 08:05:42

Od: "BART" <B...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

> a skad, tauryna jest zwiazkiem z ktorym w watrobie sprzegaja sie kwasy
> zolciowe i celem jego dodawania do napojow energetyzujacych jest
> raczej wspomaganie odtruwania organizmu.
>
> Wojtex
Masz racje chodzilo mi o "guarane" - substancje czesto stosowana w napojach
tzw. energetycznych
pozdrawiam
b...@w...pl

8. Data: 2001-11-02 10:57:43

Od: Leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BART" <B...@W...PL> skribis:

>Masz racje chodzilo mi o "guarane" - substancje czesto stosowana w napojach
>tzw. energetycznych

A to chyba jakies ziolko z Hameryki Pld.

Pozdrowienia, Leh.
--
Bezplatna.Gazeta.Internetowa <http://www.gazeta.sky.pl>
Ostrzezenia o wirusach: <http://www.gazeta.sky.pl/wirus.htm>

9. Data: 2001-11-09 16:45:58

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BART" <B...@W...PL> napisał w wiadomości

> Masz racje chodzilo mi o "guarane" - substancje czesto stosowana w
napojach
> tzw. energetycznych

Guarana ?- pytałem sie niedawno o nią na grupie, oto cytat z odpowiedzi

/////> Od dłuższego czasu zastąpiłem kawę używaną jako "rozbudzacz" -
właśnie
> napojem zawierającym m. in. guaranę. Dodatkowo zawiera
> jeszcze zestaw ok. 10
> różnych witamin.
> No i sobie chwalę. Efekt "rozbudzenia" trwa dłużej, nie ma działania
> moczopędnego, mój żołądek się nie buntuje.
> U namiętnych kawoszy mówi się nawet o okradaniu ich przez
> ulubiony napój z
> witamin i mikroelementów.
> Ten problem również mam z głowy.
> Ja osobiście jestem zadowolony./////

Sprawdziłem, dostępna w aptece za około 13 zł.

Sark

kolczyk w brodawce
Do wojska ?
Re: chordoma chondroides