redi

121. Data: 2010-02-17 14:42:45

Temat: Re: redi
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:hlgsar$r3r$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Raczej jak szalone

O właśnie, brakowało mi jakiegoś zgrabnego słówka, stąd wielokropek.

Wespół wzespół....

MK

122. Data: 2010-02-17 14:46:19

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

No cóż - skłamałbym, gdybym powiedział, że jest mi przykro ;)
Ja z małżowinką kombinujemy, jak spasować sprzeczność:
"ograniczony budżet domowy -><- pragnienie obejrzenia
tego filmu w 3D powtórnie".

Gustów się nie dyskutuje ;)

Oczywiscie, że film jest 'prosty' - choćby ze względu
na bardzo prosty podział na 'dobro' i 'zło' i stosunkowo
łatwy do rozwiązania dylemat głównego bohatera
w tej kwestii. Jakby miał ziemską rodzinę, która
się dniami i nocami modli, by odzyskał władzę
w nogach (i pośrednio wielbi wojsko za to, że
daje swojemu wojakowi takie możliwości, po tym
jak stracił władzę w nich w głupim wypadku
samochodowym z włąsnej winy, nie walcząc
z terrorystami) - no to byłoby jakoś 'trudniej'.

Tu podstawowa trudność polega na tym, że
główny bohater chce być lojalny wobec psychicznie
zaburzonego dowódcy. No takie być moze dylematy
mają amerykanie, trudno się mówi ...

123. Data: 2010-02-17 14:51:26

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wizualne powalają i za to może sobie C&Ska wziąć cały tornister Oskarów.
> Jest i coś dla ekologów, i dla amatorów nawalanki, i dla spragnionych
> wielkich (w odniesieniu do Na'vi to nawet i dosłownie) uniesień miłosnych.
> Wszystkiego ciut, żeby nie przesłonić Potrójnej Warstwy.
> Cameron (jako scenarzysta) dał dupy na całej linii. W Titanicu
> przynajmniej utopił DiCaprio.
> Mam nadzieję, że w pamięci mej pozostanie tylko jako twórcą Obcego i
> Terminatora.
>
> Qra, i tyłek mi zdrętwiał przez te 2 i pół godziny

Byłaś w Łodzi?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

124. Data: 2010-02-17 15:28:10

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Byłaś w Łodzi?

A, właśnie. Na forach rózniastych piszą, że IMAX'y słabo sobie
radzą z Avatarem, głównie za sprawą faktu, że IMAXY w Polsce są
analogowe, nie cyfrowe - przestarzała technologia.
Ale - ponoć w Łodzi akurat jest jedyny w Polsce IMAX cyfrowy,
więc cholera wie ;)
Ale znaczenie mają też inne parametry samego filmu.
IMAX ma tak wielki ekran, że IMHO film musiałby iść w specjalnej wersji
z dopasowanymi parametrami głębi, albo głebia bedzie 'wyolbrzymiona'
- i wtedy mogą być problemy z dostosowaniem wzroku, jak sądzę.
Znawcy polecali, by film oglądać w Dolby 3D Surround wtedy jest
'jak trzeba'. Co ja potwierdzam - było jak trzeba ;).

125. Data: 2010-02-17 16:57:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> No cóż - skłamałbym, gdybym powiedział, że jest mi przykro ;)

No cóż, poczekajcie aż ja się wybiorę i wydam ostateczny werdykt. ;)

Tylko kiedyż to będzie, ach kiedyż, kiedy będzie mi z mężem dane wyrwać
te minimum 3 godziny...

Ewa

126. Data: 2010-02-17 17:32:42

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-17 15:51, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Byłaś w Łodzi?

I to nieraz.

Qra

127. Data: 2010-02-17 17:33:49

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-17 15:25, niebożę Przemysław Dębski wychynęło i cichym
głosikiem ryknęło:

> Uważaj - drastycznie zawyżyłaś średnią wyrazów na post ;)

Wiem, przepraszam. Ale musiałam sobie jakoś ulżyć.

Qra

128. Data: 2010-02-17 17:42:08

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-17 15:46, niebożę Redart wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> No cóż - skłamałbym, gdybym powiedział, że jest mi przykro ;)
> Ja z małżowinką kombinujemy, jak spasować sprzeczność:
> "ograniczony budżet domowy -><- pragnienie obejrzenia
> tego filmu w 3D powtórnie".

Bo ogląda się toto z dużą przyjemnością. Dla oka. Niestety dla umysłu
już niekoniecznie.

> Gustów się nie dyskutuje ;)

Co widać chociażby tu, na psp.

> Oczywiscie, że film jest 'prosty' - choćby ze względu
> na bardzo prosty podział na 'dobro' i 'zło'

Zło oczywiście ma twarz starszego, mocno doświadczonego na twarzy
mężczyzny. Oraz młodego - ten z kolei mocno napalony na kasę i splendory.

> [...]
> jak stracił władzę w nich w głupim wypadku
> samochodowym z włąsnej winy, nie walcząc
> z terrorystami) - no to byłoby jakoś 'trudniej'.

Może lepiej że nie miał. Cameron by nakręcił Modę na sukces 2.

> Tu podstawowa trudność polega na tym, że
> główny bohater chce być lojalny wobec psychicznie
> zaburzonego dowódcy. No takie być moze dylematy
> mają amerykanie, trudno się mówi ...

Raczej że chciałby złapać kilka srok za ogon. A to akurat przypadłość
także i innych (nawet mniej pokręconych) nacji.
Za to zdumiewające, jak na amerykańskie filmy mocno moralnego niepokoju,
że nie pokazali dwóch skręconych w ekstatycznie seksownym uścisku ciałek.

Qra

129. Data: 2010-02-17 17:48:38

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

> Za to zdumiewające, jak na amerykańskie filmy mocno moralnego niepokoju,
> że nie pokazali dwóch skręconych w ekstatycznie seksownym uścisku ciałek.
Tak, też na to zwróciłem uwagę i uważam to za przełomowe odkrycie
hamerykańskie
w tym filmie ;))))

130. Data: 2010-02-17 18:07:28

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-02-17 18:48, niebożę Redart wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Tak, też na to zwróciłem uwagę i uważam to za przełomowe odkrycie
> hamerykańskie
> w tym filmie ;))))

Ha! też wypatrywałeś, którymi się elementami ciał połączą? Czy się
obejmą po pandorzemu czy w bardziej ludzki sposób?

Qra,

Perełka.
Sytułacja polityczna Polski.
salve !