redi

51. Data: 2010-02-15 22:25:07

Temat: Re: redi
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-luty-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Byle nie ro. ;)

nie mam takich tradycji po żadnej ze stron :)

--

Łej, hej, chłopcze do rej
Puszczaj fiuta, wciągaj buta

52. Data: 2010-02-15 22:33:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 15-luty-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> nie mam takich tradycji po żadnej ze stron :)

Brak tradycji to jak widać najlepsza tradycja. :)
U nas tyż zresztą nie ma.

Ewa

53. Data: 2010-02-15 22:40:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" napisał:

> [...]

To i ja się dołączam! :)
(jeszcze zdążyłam)

> Jo, wiek chrystusowy ... BTW. Czy to ma jakieś znaczenie, bo się nie
> znam ?

U mnie miau :) Był przełomowy.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

54. Data: 2010-02-15 22:41:32

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Brak tradycji to jak widać najlepsza tradycja. :)
> U nas tyż zresztą nie ma.

ale za to pożeniliśmy ogień z wodą.
mocno lewacką i antyklerykalną klasę średnią z nieprzeciętnie katolickim i
antykomunistycznym pospólstwem :)

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

55. Data: 2010-02-16 07:16:05

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

> We wrocławskich kinach ciężko było dostać bilety. Na początku roku
> rezerwacje ponoć były aż do lutego. A mnie się nie śpieszy...

No ja tu w trójmieście byłem w szoku - półtora miesiaca po premierze, a sala
wypełniona
po brzegi ...

A film - dżizas ...

56. Data: 2010-02-16 07:17:40

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Myślisz, ze to wystarczy za wszystkie filmy do skończenia świata??
> Podziwiam żelazną konsekwencję :)
Oglądała też pewie smurfy ;)

57. Data: 2010-02-16 07:22:49

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie też nie - ja spokojnie doczekam, az będzie w TV, jak już z wieloma
> hitami kinowymi się stało :-D

Ja bym jednak polecał ten wysiłek wybrania siędo jakiegoś większego
miasta i obejrzenie tego filmu w wersji 3D.
Warstwa wizualna jest niesamowita. Telewizor to zupełnie nie będzie to.
Mówię to jako fascynat widoków typu bajecznie kolorowe rafy koralowe
i górskie widoki.
Jak kogoś takie rzeczy 'nie kręcą', to być może i telewizor nie zrobi
róznicy.
Ale to nie będzie ten sam film.

58. Data: 2010-02-16 07:24:14

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>>
> Redi, wszystkiego!!!!!
>
> Ja obchodzę jutro i też idziemy na Avatara (ale w czwartek, bo wcześniej
> nie dam rady), bo czasu na to nie było wczesniej.... jakaś nowa świecka
> tradycja, czy cóś?

No to wszystkiego !
A prezent, przyznać muszę - niesamowity ...

59. Data: 2010-02-16 07:38:23

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Brak tradycji to jak widać najlepsza tradycja. :)

Ośmielam się z Tobą nie zgodzić!

Qra

60. Data: 2010-02-16 07:39:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora