refleksje

1. Data: 2000-10-25 14:04:45

Temat: refleksje
Od: "ktoś" <x...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam was!!

Tak sie ostatnio zastanawiam....nad soba i nie tylko...mamy po 18 lat ,klasa
maturalna,kochamy imprezy..moze nawet za bardzo,idziemy tylko po to na jakas
impreze , zeby sie upic, jak nie ma imprezy przez dluzszy czas to sami cos
organizujemy,dlaczego? no , bo ciezko jest wytrzymac niektorym nawet 2
tygodnie w trzezwosci,a jak tak naprawde nie ma zadnej imprezy to zawsze
znajdzie sie grupka 3,4 osobowa , ktora idzie tak po prostu na kilka piw i
juz jest impreza....Jestem tylko ciekawy za ile lat bedziemy juz uzaleznieni
i kiedy zaczniemy imprezowac w samotnosci i codziennie....

1. Data: 2000-10-25 16:10:02

Temat: Re: refleksje
Od: Pawel Lipka <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ktoś" wrote:

> [...]
> juz jest impreza....Jestem tylko ciekawy za ile lat bedziemy juz uzaleznieni
> i kiedy zaczniemy imprezowac w samotnosci i codziennie....

Nie przesadzaj z tym uzaleznieniem. Mysle,ze jakas imprezka raz na
tydzien nie powinna
nikomu zaszkodzic. Gorzej by bylo,gdybys czul potrzebe codziennego picia
kilku piw.
I choc to nie musi byc alkoholizm,to jednak jest bardzo niezdrowe.
Mowisz klasa maturalna..moze to z powodu stresow? Ja tez mialem taki
okres,ze przez pare miesiecy z rzedu byly imprezy srednio co 2-3 dni.
Teraz zdarzaja sie bardzo sporadycznie,raz na kilka tygodni.
Mam tylko nadzieje,ze fajnie i w miare kulturalnie sie bawicie...jakies
dziewczyny,fajne zarcie...bo jesli to jest spotkanie kilku facetow przy
stole prawie bez zarcia i rozlewanie
czystej to niedobrze...

Pawel

1. Data: 2000-10-25 20:50:08

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"ktoś" <x...@h...com> writes:

> [...]
> juz jest impreza....Jestem tylko ciekawy za ile lat bedziemy juz uzaleznieni
> i kiedy zaczniemy imprezowac w samotnosci i codziennie....

Wiekszosc z was prawdopodobnie juz jest uzalezniona o0d alkoholu.

BTW: za dobrze wam jest. Macie za duzo pieniedzy i nic szczegolnego do
roboty. Jakby kazdy z was musial zasuwac na swoje utrzymanie po
kilkanascie godzin dziennie to nie byloby czasu ani na picie ani na
nude.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-10-26 02:19:15

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Oct 2000 16:04:45 +0200, "ktoś" <x...@h...com>
wrote:

> [...]
>juz jest impreza....Jestem tylko ciekawy za ile lat bedziemy juz uzaleznieni
>i kiedy zaczniemy imprezowac w samotnosci i codziennie....

powodow moze byc wiele:

a) nudne zycie, skoro trzeba je az tak 'ubarwiac'

b) brak innych zainteresowan - to takie nowe pokolenie - nosi zielone
plócienne plecaczki (pobazgrane zazwyczaj dlugopisem), ubiera sie w
czarne kangurki i niczym oryginalnym sie nie interesuje...

c) za duzo wolnego czasu (wynika poniekad z punktu b)

d) za duzo pieniedzy - i to nie wlasnych pieniedzy - sam sporo
imprezowalem, dopoki nie zaczalem zarabiac - teraz podchodze z
wiekszym szacunkiem i nie wydaje na byle co, choc stac by mnie bylo...

e) uzaleznienie od alkoholu - bardzo latwo jest sie uzaleznic - ludzie
uzaleznieni, to nie tylko pijacy z czerwonymi nosami - ludzi
uzaleznionych jest sporo wokol nas, choc na pierwszy rzut oka nie
roznia sie zbytnio od innych - zapewne idziecie w "dobrym" kierunku,
moze nawet sa juz wsrod Was ludzie mocno uzaleznieni, ktorzy w wieku
40 lat straca watrobe i byc moze zycie.

f) brak "tej drugiej osoby" - nic tak nie powstrzymuje od alkoholu,
jak wizja obciachu mogacego miec miejsce gdy np. zwymiotujesz sie w
obecnosci swojej ukochanej, albo na jej oczach beda Ciebie wlec po
podlodze - zreszta w tym wieku powinniscie sie oddawac rozkoszom
cielesnym, a nie tracic czas na topienie sie w procentach... (ktore
zreszta maja negatywny wplyw na libido)

--
[cookie]

1. Data: 2000-10-27 13:02:26

Od: "Marsaj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ktoś <x...@h...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8t6og6$ftl$...@n...tpi.pl...
> [...]
uzaleznieni
| i kiedy zaczniemy imprezowac w samotnosci i codziennie....

Cześć Ktoś
Tu ja
tak na prawdę - to już imprezujecie sami, tyle że grupowo. Bo czym
jest impreza jak nie próbą nie bycia samemu.Tak naprawdę wszyscy
jesteśmy sami, tylko czasem otaczają nas ludzie których z czasem jest
coraz mniej.
A co do picia to chyba jest tak, że do alkoholizmu niektórzy mają
predyspozycje genetyczne. Oni (a nie my) muszą na siebie bardzo uważać
by któregoś dnia, nie obudzić się nie wiedząc co robili wczoraj (tak
mawiał mój ojciec-alkoholik) Natura ludzka jest tak pokręcona, że
nigdy nie można być niczego i nikogo pewnym. Grunt to rozwaga czego
Tobie i nam wszystkim życzę.
marsaj

Chwilowo out of grupa psp
Gdzie oczywistość psychologii społecznej spotyka się z ślepotą
Trocamania opanowuje swiat!
prace magisterskie
Mobbing a morderstwa u nieletnich