Re: regulacja temperatury w lodówce

From: Magda <e...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: regulacja temperatury w lodówce
Date: 23 Apr 2007 15:22:48 -0700

On 23 Kwi, 22:09, AA <u...@h...com> wrote:
> Witam,
>
> Mam pytanie do użytkowników lodówek ze sterowaniem elektronicznym, gdzie
> można ustawić sobie konkretną temperaturę w części chłodziarki oraz
> zamrażarki (1 agregat). Nie wiem czy moja działa prawidłowo ? - chodzi o
> to, że jak w chłodziarce ustawie np. 6 stopni, to cały czas na
> wyświetlaczu jest 6 - wynika z tego, że sterowanie działa skutecznie
> utrzymując taką właśnie temperaturę. Ale jak w zamrażarce ustawie -19
> stopni to tam temperatura cały czas się zmienia, fakt, nie podnosi się
> [...]

U nas to działa tak:) : jeśli jest wyższa temp. w zamrażarce (np.-19),
a chcemy ustawić niższą (np.-22), to przez jakiś czas wskaźnik
pokazuje temp. niższą niż zaprogramowaliśmy (np.-24). Po prostu na
początku chłodzi mocniej, by szybciej osiągnąć wybraną przez nas
temperaturę. Gdy już osiągnie pożądaną temperaturę, wyświetla tyle
stopni, ile zaprogramowaliśmy. Ten proces trwa różnie, czasami ok. 30
min, czasami dłużej (w zależności od ilości produktów w zamrażarce i
różnicy pomiędzy temperaturą, jaką zaprogramujemy, a temperaturą,
która w danym momencie jest w zamrażarce). W każdym razie po jakimś
czasie wyświetla się temperatura, którą zaprogramowaliśmy.
(Mamy lodówkę firmy Hoover HCA 454 PW).

Pozdrawiam,
Magda