Re: rehabilitacja po operacji guza mózgu

Data: 2001-12-27 13:08:28
Temat: Re: rehabilitacja po operacji guza mózgu
Od: "Witch" <w...@p...onet.pl>

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal > Pani Bogno,

> zalezy to od stanu obecnego - kazdy chory po usunieciu guza mozgu
> moze miec nieco inne problemy. Rehabilitacja powinna wiec byc
> prowadzona pod okiem specjalisty, ktory powinien ustalic co
> mogloby byc w danym momencie najlepsze i jaki jest jej postep.
> Pewnie jakies informacje na ten temat moze i sa ale mysle,
> ze najlepiej gdyby lekarz leczacy skierowal albo na rehabilitacje
> ambulatoryjna albo na kurs sanatoryjny po ktorym dopiero prowadzona
> bylaby rehabilitacja ambulatoryjna. Trzeba wiedziec czy zaczac
> od cwiczen czynnych czy biernych, czy sa przykurcze czy nie,
> [...]

Bardzo Panu dziekuje za odzew. Tego sie obawialam... Co zrobic kiedy pacjent
czyli moj ojciec nie chce jechac do sanatorium lub rehabilitowac sie w
szpitalu? Uwaza, ze z rownym powodzeniem moze cwiczyc w domu...Wiadomo
jednak jak taka domowa rehabilitacja wyglada. W tej chwili ojciec jest po
prostu zalezany i wszelkie problemy z chodzeniem wynikaja z zastania.
Wiekszosc dnia lezy w lozku, czasami przejdzie sie dwa pietra po schodach,
pojdzie do lazienki, kuchni...i tyle.
No ale dziekuje za odpowiedz. Przynajmniej wiem jakich argumentow uzywac w
razie czego :)
Pozdrawiam
Bogna