rehabilitacja w Warszawie

1. Data: 2003-10-07 15:21:42

Temat: rehabilitacja w Warszawie
Od: "Inka" <o...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZy mozecie udzielic informacji o dobrym/ej rehabilitancie/ rehabilitantce w
Warszawie? Jestem po zdjeciu gipsu - 10 dni,zlamanie (z odlamaniem) kosci
promieniowej. Nie moge reki przekrecac w tym stawie i nie prostuje jej.
Podobno jesli rehabilitacja pojdzie nie tak, to juz mi to zostanie. RATUNKU!!!

2. Data: 2003-10-07 15:37:55

Temat: Re: rehabilitacja w Warszawie
Od: "Anka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inka" <o...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> promieniowej. Nie moge reki przekrecac w tym stawie i nie prostuje jej.
> Podobno jesli rehabilitacja pojdzie nie tak, to juz mi to zostanie.

Podaję Ci telefon :0603 560 680. Facet jest naprawdę świetny, chodzę do
niego w Lublinie , ale wiem ,że w jeden dzień przyjmuje w Warszawie. Zadzwoń
i umów sie na wizytę. U nas bierze 50zł, nie wiem jak w stolicy. Obejrzy Cię
i powie co da sie zrobić. Nie narzeka na brak pacjentów, więc nie naciąga na
wizyty. Nazywa się Chadaj, jest specjalistą rehabilitacji. Naprawdę jest
dobry. Polecam.

Anka

3. Data: 2003-10-09 09:14:48

Od: "" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wizyty. Nazywa się Chadaj, jest specjalistą rehabilitacji. Naprawdę jest

Bardzo Ci Aniu dziekuje.

4. Data: 2003-10-12 11:28:37

Od: "Anka" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@b...pl> napisał w wiadomości