rękawiczki

1. Data: 2006-01-02 08:29:43

Temat: rękawiczki
Od: "Ewap" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój syn (7,5) wciąż gubi rękawiczki, szczególnie takie większe
"narciarskie", które z trudem mieszczą się do kieszeni. Jest jednak już
chyba za duży na powieszenie ich na sznurku na szyi. Macie jakieś pomysły?

Ewa

2. Data: 2006-01-02 09:06:15

Temat: Re: rękawiczki
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewap" :

> Mój syn (7,5) wciąż gubi rękawiczki, szczególnie takie większe
> "narciarskie", które z trudem mieszczą się do kieszeni. Jest jednak już
> chyba za duży na powieszenie ich na sznurku na szyi. Macie jakieś pomysły?

A dlaczego za duży ?
Mój mąż ma ponad 50 a ciągle na wycieczkach w górach nosi swoje rękawiczki
na sznurku.
Patent doskonale sprawdzający są przy wspinaczce, gdzie upadek rękawiczki
groziłby odmrożeniem ręki.
Można o tym synowi powiedzieć, że himalaiści i polarnicy tak noszą ;-)

Inny patent to przypięcie rękawiczek do rękawów kurtki. Niektóre kurtki
sportowe mają takie specjalne zaczepy (jak nie mają to można doszyć), a na
rękawiczkach narciarskich z kolei są specjalne karabinki.

Pozdrowienia.

Basia

3. Data: 2006-01-02 13:44:50

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@__poczta.onet.pl> napisał(a):

> Mój mąż ma ponad 50 a ciągle na wycieczkach w górach nosi swoje rękawiczki
> na sznurku.

To ja wymiekam z moim 37 ;)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

4. Data: 2006-01-02 17:26:29

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj zamiast sznurka gumkę, wtedy rękawiczki można schować w rękawy, gdy są
zdjęte i nie dyndają śmiesznie.
Jacek

5. Data: 2006-01-03 13:30:40

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewap napisał:
> Macie jakieś pomysły?

Są takie fajne "szelki": kawałek gumki z dwoma żabkami na końcach, jeden
koniec dopinasz do kurtki, drugi do rękawiczki.
R.

6. Data: 2006-01-03 21:51:31

Od: "Ewap" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rozs" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Są takie fajne "szelki": kawałek gumki z dwoma żabkami na końcach, jeden
> koniec dopinasz do kurtki, drugi do rękawiczki.
> R.
Też o tym słyszałam, tylko gdzie to kupić? W najlepiej chyba zaopatrzonym
sklepie z pasmanterią we Wrocławiu o tym nie słyszeli. Odesłali mnie do
sklepu sportowego, gdzie też nic takiego nie mieli...

Ewa

[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
oddam ciuszki dla dziewczynki na ok.126 cm - wawa
karta sieciowa
Dyktafon - parędziesiąt złotych, a tyle radości...