[reklama} Mamrot z Wilkowyj

1. Data: 2010-12-09 15:41:37

Temat: [reklama} Mamrot z Wilkowyj
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Poniewaz wszedłem dzisiaj w posiadanie dwóch flaszek, chciałbym
zareklamowac fermentowany napój winopodobny owocowy aromatyzowany znany z
serialu "Ranczo"
A oto skład napoju, który niewątpliwie usatysfakcjonyje wszystkich
zwolenników żywności ekologicznej: aspartam, acesulfam K, sacharynian sodu,
aromat, karmel, azorubina, kwas cytrynowy, pirosiarczyn sodu, sorbinian
potasu.
Zawiera siarczyny, zawiera źródło fenyloalaniny i substancje słodzące.
Za powyższe składniki ręczy producent Mamrota. :-)
Pozdrawiam kipersko Ja...cki
PS Sadzę, że żadna bakteria chorobotwórcza czy wirus nie mają szans przy
regularnym zażywaniu Mamrota.

2. Data: 2010-12-09 15:55:12

Temat: Re: [reklama} Mamrot z Wilkowyj
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" szoruje po rowie mariańskim:

> Hejka. Poniewaz wszedłem dzisiaj w posiadanie dwóch flaszek, chciałbym
> zareklamowac fermentowany napój winopodobny owocowy aromatyzowany znany z
> serialu "Ranczo"

Dirko, trzymamy za Ciebie kciuki. Myślimy, że jeszcze się podniesiesz
:-((((((

Zdroofka Johnny

www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżości konina

3. Data: 2010-12-09 16:05:49

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dirko" szoruje po rowie mariańskim:

> Dirko, trzymamy za Ciebie kciuki. Myślimy, że jeszcze się podniesiesz
> :-(((((( Zdroofka Johnny

Po dwie następne flaszki tego "eliksiru"???
Johnny miej litość nad starym skrybą. Chcesz być winnym roztrzaskania moich
okularów? Przecież po Twoim zdaniu spadły mi z nosa na podłogę.
:-))

Pozdrawiam ubawiony
skryba

4. Data: 2010-12-09 18:52:45

Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Pozdrawiam kipersko Ja...cki
> PS Sadzę, że żadna bakteria chorobotwórcza czy wirus nie mają szans przy

Podejrzewam,że receptura jest nie pełna lub fałszywa.Nie ma w niej alkoholu.
Nie może to być napój fermentowany,bo aspartan nie fermentuje,karmel może
bulgotać,ale napewno za mało.Sądzę,że może być stosowane skutecznie zamiast
szczepionki przeciw grypie,również jako środek do opryskiwania mszycy.
Pozdrawiam.Łakomie.mirzan

5. Data: 2010-12-10 19:20:13

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miroslaw zaniewski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:idr8ht$doq$1@inews.gazeta.pl...

> Podejrzewam,że receptura jest nie pełna lub fałszywa.Nie ma w niej
> alkoholu.

Hejka. W składzie alkohol co prawda nie figuruje ale na dole etykiety
napisano, że Mamrot zawiera go 10%. :-)
Pozdrawiam uzupełniająco Ja...cki

6. Data: 2010-12-11 08:38:56

Od: "mirzan" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> wiadomości news:idr8ht$doq$1@inews.gazeta.pl...

> Hejka. W składzie alkohol co prawda nie figuruje ale na dole etykiety

Abstynencki jakiś ten Mamrot.Teraz piwa mają po 9KM.Pora odpowiednia na
wynajdywanie wynalazków, z czego by można...
Racjonalizatorskie pozdowienia.mirzan

zakład o 1/2 litra
ptaszki, ptaki, ptaszyska
fenoanomalie