Re: religia i etyka w gimnazjum

Data: 2011-10-11 08:50:08
Temat: Re: religia i etyka w gimnazjum
Od: Orka <o...@p...onet.pl>

W dniu 2011-10-11 09:29, pamana pisze:

> Można to zrobić samemu, w domu, nie trzeba oglądać "Niemego krzyku" aby
> być przeciw, a można obejrzeć i nadal być za aborcją.

Nie, nie! Mi chodziło bardziej o uodpornienie na wizję świata, głoszoną
przez kler, i umiejętność samodzielnego określenia, co jest prawdą a co
wierutną bzdurą. Jak widać moja córa nie jest jeszcze na tyle dojrzała,
żeby nie przejąć się tymi głupotami wygłaszanymi przez księdza, ani na
tyle samodzielna, by wyjść w trakcie takiej szokującej projekcji, jeśli
ten seans wiązał się dla niej z poważnym dyskomfortem psychicznym :( A
ten przykład "Niemego krzyku" to tylko moja próba przekonania męża, żeby
wypisać córę z tych zajęć _zanim_ ksiądz posunie się za daleko i uraczy
dzieci właśnie tą produkcją.

--
Orka