religijność a zdrowie psychicznie

21. Data: 2008-01-10 10:11:15

Temat: Re: religijność a zdrowie psychicznie
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
news:99fc25f2-b5ba-4f22-8f91-95611e28052b@j78g2000hs
d.googlegroups.com...

"Jest sobie gora."

Opis bardzo symboliczny. Ale mysle ze za tym stoja jakies konkretne smutki,
troski, problem. Masz je namierzone, czy raczej nie bardzo?
Duch

22. Data: 2008-01-10 10:26:21

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jan 2008 14:48:52 -0600, Himera napisał(a):

> [...]
20a09d72cfa71918f31333076

> no bardzo ciekawe te badania. zawsze sie zastanawialam czy jakbym byla
> bardziej religijna to wtedy mialabym bardziej optymistyczne spojrzenie na
> swiat, a tak...

Miałabyś. Poczucie posiadania "pleców" bardzo podnosi na duchu...
;-)

23. Data: 2008-01-10 10:29:00

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Każda kolejna obiektka potwierdza
> poprzednie...zwłaszcza te co piszą
> jak się im karze historie parafii!! ;P

Zwlaszcza, że te, co piszą historię parafii, także inne "historie" piszą
równie sprawnie. Jeśli na tej podstawie robisz "badania", no to niezły z
Ciebie naukowiec. Ale - co do mojego akurat "odjechania" udało Ci się
trafić w ciemno w dziesiątkę - moje własne dzieci to potwierdzają. Szkoda,
że ja nie miałam tak odjechanej matki ;-PPP

24. Data: 2008-01-10 12:20:40

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 10:17, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

d.googlegroups.com...

> Zapytam wprost - a czemu? Jak przyczyna?
> Bo chyba jakas przyczyna musi byc.

Tak, jest przyczyna.

> Duch
> P.S.
> (tez tak kiedys mialem)

Ech... Nie wiem, czy ja kiedykolwiek bede mogla tak powiedziec...

--
Fragile

25. Data: 2008-01-10 12:26:09

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 11:11, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> [...]
>
> Opis bardzo symboliczny. Ale mysle ze za tym stoja jakies konkretne smutki,
> troski, problem. Masz je namierzone, czy raczej nie bardzo?

Az za bardzo... I nie daje juz rady zyc ze swiadomoscia tego
konkretnego problemu... Jakos sobie radze do pewnego momentu, a
pozniej przychodzi kryzys. I wlasnie znowu mam kryzys, z tym, ze
obawiam sie, ze nie chwilowy...

--
Fragile

26. Data: 2008-01-10 12:32:20

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 05:48, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <e...@k...go
oglegroups.com> :

> Powiedziała ta, co wierciła cały dzień dziurę w brzuchu, żeby pojechać
> na koncert. :)

Wtedy zadzialal kobiecy wdziek :)

PS. A dlaczego pytasz? (O wypieranie emocji i wchodzenie w stan 'bez
emocji'? Chcialabym umiec to robic...)

--
tym razem ja pozdrawiam pytajaco :)
Fragile

27. Data: 2008-01-10 12:56:25

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile; <2...@f...go
oglegroups.com> :

> Wtedy zadzialal kobiecy wdziek :)

Mi nie chodziło o kobiecy wdzięk, ale fakt, że byłaś w sstanie wiercić
*uparcie* dziurę w brzuchu przez cały dzień. ;)

> PS. A dlaczego pytasz? (O wypieranie emocji i wchodzenie w stan 'bez
> emocji'? Chcialabym umiec to robic...)

W sumie jeszcze nie wiem, jakiś temat mi się zajarzył, ale jeszcze za
słabo świeci, żebym mógł go dobrze dojrzeć i obejrzeć.

A z tym wypieraniem to nic trudnego - na pewno trzeba wyzbyć się więzów
krępujących umysł i mieć praktykę w ograniczaniu siebie/ dostępu emocji
do umysłu - udpornienie na głód, zimno, itd. itd. Mz. posiadasz praktykę
i zdolność do odcinania emocji od świadomości.

Pozdrawiam świadomie prawie całkiem
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

28. Data: 2008-01-10 13:13:43

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 13:56, Flyer <f...@p...gazeta.pl> wrote:
> Fragile; <2...@f...go
oglegroups.com> :

> Mi nie chodziło o kobiecy wdzięk, ale fakt, że byłaś w sstanie wiercić
> *uparcie* dziurę w brzuchu przez cały dzień. ;)

Eee, nie caly dzien, bez przesady. Pare razy poprosilam robiac przy
tym mine kotka ze Shrek'a, chociaz wcale nie musialam :)

> [...]
> krępujących umysł i mieć praktykę w ograniczaniu siebie/ dostępu emocji
> do umysłu - udpornienie na głód, zimno, itd. itd.

Nic trudnego powiadasz?? No nie wiem.

> Mz. posiadasz praktykę
> i zdolność do odcinania emocji od świadomości.

Nic mi o tym nie wiadomo. Ale chcialabym tak umiec czasami.

> Pozdrawiam świadomie prawie całkiem

Hehe, 'prawie calkiem', czyli powinnam wziac 'poprawke' :)

Fragile

29. Data: 2008-01-10 13:33:40

Temat: Re: religijno?a a zdrowie psychicznie
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
googlegroups.com...

> Tak, jest przyczyna.

To moze napisz na prv.
Chcesz?

> Ech... Nie wiem, czy ja kiedykolwiek bede mogla tak powiedziec...

Tez sie zastanawialem i ktos inny tez. I dzisiaj odpowiedz jest znana.

30. Data: 2008-01-10 13:48:33

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

PS. A dlaczego pytasz? (O wypieranie emocji i wchodzenie w stan 'bez
emocji'? Chcialabym umiec to robic...)

jejku, dlaczego?
tłumienie emocji nie prowadzi do niczego dobrego.

pozdr.
o.

Re: ...
Z SCP...
Trolle a ofiary z ludzi [Było] - "PL.SCI.FILOZOFIA zostaje przyłączona do..."
Re: JApierdzióle
zrozumiec lizusa??