renowacja uszkodzonej chrzastki

1. Data: 2006-01-26 08:55:02

Temat: renowacja uszkodzonej chrzastki
Od: "Jakub Wolanski <wolan at" <stegny.2a.pl>> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
z powodu niezbornosci kolan mam uszkodzone chrzastki,
'niepelnowartosciowe' jak to okreslil lekarz. oprocz tego podczas badania
usg zauwazyl za mala ilosc plynu maziowego w torebkach stawowych, lakotki,
wiezadla zdrowe.
kolana okropnie chrupia podczas zginania. no i bola.
w ramach leczenia zazywam glukozamine, troche pomaga...

czy znana jest jakas metoda pozwalajaca na wyleczenie tego schorzenia?

dzieki za pomoc
jakub

2. Data: 2006-01-26 19:32:09

Temat: Re: renowacja uszkodzonej chrzastki
Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Wolanski <wolan at >" <stegny.2a.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w ramach leczenia zazywam glukozamine, troche pomaga...
>
> czy znana jest jakas metoda pozwalajaca na wyleczenie tego schorzenia?

mozna probowac jeszcze zastrzykow (np synvisc)

3. Data: 2006-01-26 19:49:03

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy znana jest jakas metoda pozwalajaca na wyleczenie tego schorzenia?

chrząstki w kolanach są nieregenerowalne (jak większa część ludzkiego
ciała:O(

o wyleczeniu nie ma mowy, ale można załagodzić skutki (zależy ile masz kasy,
są to metody operacyjne, baaardzo drogie i tylko pomagają a nie likwidują
przyczyny)

4. Data: 2006-01-30 09:50:18

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chrząstki w kolanach są nieregenerowalne (jak większa część ludzkiego
> ciała:O(

a zapobieganie temu? Przywrocenie prawidlowego smarowania itd?
--
Olleo

5. Data: 2006-01-30 20:53:45

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a zapobieganie temu? Przywrocenie prawidlowego smarowania itd?

ale w wątku nie ma słowa o problemach ze smarowaniem stawu, ale jest o
uszkodzeniu chrząstki, więc nie rozumiem o co ci chodzi?

6. Data: 2006-01-30 21:43:59

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

> chrząstki w kolanach są nieregenerowalne (jak większa część ludzkiego
> ciała:O(

hmm, ciekawe co na to moja watroba :(

7. Data: 2006-01-30 22:58:20

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Wolanski <wolan at napisał(a):
> [...]
> w ramach leczenia zazywam glukozamine, troche pomaga...
>
> czy znana jest jakas metoda pozwalajaca na wyleczenie tego schorzenia?

Well.. Jak można zauważyć za małą ilość płynu stawowego??? Jeśli
więzadła całe to skąd i jaka niezborność??? Nie wiadomo na razie na co
chorujesz.. Być może i chrząstka ale jak na razie to za mało danych i
trochę bałaganu w tych rozpoznaniach...

8. Data: 2006-02-01 10:01:15

Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale w wątku nie ma słowa o problemach ze smarowaniem stawu, ale jest o
> uszkodzeniu chrząstki, więc nie rozumiem o co ci chodzi?

zalozmy teoretycznie, ze jest, niech bedzie np. u mnie. Jak temu
przeciwdzialac poki nie jest za pozno?
--
Olleo

9. Data: 2006-02-04 18:16:10

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zalozmy teoretycznie, ze jest, niech bedzie np. u mnie. Jak temu
> przeciwdzialac poki nie jest za pozno?

nie mam pojęcia, nie miałem takich problemów, ani żaden z moich znajomych
(przeważnie lecą chrząstki), radzę odwiedzić dobrego ortopedę i zapytać (ale
najpierw trzeba znaleźć przyczynę),

pozdrawiam.

Ginekolog - Opole
Czy neuroblastoma moze byc uleczalna?