Re: renta dla cukrzyka

From: "zbyszek" <z...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: renta dla cukrzyka
Date: 23 Feb 2005 13:27:58 +0100

Droga Ewo!
Ja akurat jestem starszy od Ciebie dwukrotnie i mam typ II, czyli leczenie
tabletkowe, co niekiedy jest wrecz trudniejsze od insuliny. Zgadzam się z Anią,
że prawdopodobnie jesteś źle leczona. Czy leczy Cię lekarz rodzinny, czy
diabetolog? Zawsze należy przynajmniej zacząć od tego ostatniego!
Z drugiej strony prawdą jest, że cukrzyca nie jest podstawą od otrzymania renty
- mam wielu znajomych insuliników, którzy w pełni realizuja swoje obowiązki
zarówno zawodowe jak i rodzinne. Ja też robię od lat co do mnie należy :))
Postaraj się może zatem zmienić lekarza i zyczę powodzenia!
Zbyszek